رویکرد «دستگاه قضایی» مردم محوری است

استاندار قزوین گفت: با توجه به تاکیدات دستگاه قضایی جدید در کشور مبنی بر کاهش هزینه های دادرسی، وکالت و احقاق حقوق عامه از این رو جای خرسندی وجود دارد چرا که نشان می دهد رویکرد دستگاه قضایی در کشور مردم محوری است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، محمد مهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در ابتدای استقرار نظام اسلامی بیشترین تاکید را بر مقوله تشکیل نظام قضایی مستقل و مقتدر داشتند.

وی افزود: با توجه به تاکید معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه اصل و اساس در نظام اسلامی دستگاه قضا است بنابراین باید همه در این زمینه تلاش کنند.

استاندار خاطر نشان کرد: انتخاب شهید آیت الله بهشتی در راس مدیریت و هدایت نشانگر اهمیت ویژه انقلاب به دستگاه قضا بوده است.

وی یاد آور شد: با توجه به نگاه دستگاه قضایی در کشور مبنی بر ایجاد تغییرات به نفع مردم و فضای مناسب به منظور برخورداری مردم از خدمات قضایی، کاهش هزینه های دادرسی و وکالت، لذا این نگاه های موثر جای تقدیر دارد چرا که نشان از رویکرد مردمی دستگاه قضا است. 

استاندار قزوین در پایان ضمن تقدیر از زحمات قاسمی دادستان سابق، از دادستان جدید خواست تا در سایه رعایت قوانین و تحقق عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق عامه ایفای نقش آفرینی کند. 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه