در برخورد با متخلفان با هیچکس تعارف ندارم

دادستان جدید قزوین گفت: مرکز مبارزه با جرایم رانت و فساد را در مرکز استان راه اندازی خواهیم کرد و همه باید این را بدانند که بنده با هیچکس عقد اخوت نبسته ام و تا پای جان پای آرمانهای انقلاب خواهیم ایستاد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، حسین رجبی دادستان جدید قزوین در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: لازمه ولایت مداری و ولایت پذیری، انقلابی بودن و کار جهادی است.

وی افزود: بحث مبارزه با فساد اولویت اول قرار دارد و اگر بخواهیم موفق شویم باید بستر و زیرساخت های شکل گیری فساد را در جامعه از بین ببریم.

رجبی خاطرنشان کرد: مرکز مبارزه با جرایم رانت و فساد را در مرکز استان راه اندازی خواهیم کرد و همه باید این را بدانند که من با هیچ دانه درشت و کوچکی تعارف ندارم و با هیچکس عقد اخوت نبسته ام و تا پای جان پای آرمان های انقلاب خواهیم ایستاد.

داستان جدید قزوین اعلام کرد: ما به عنوان خادم مردم باید وقت خود را در خدمت به آنها قرار دهیم و در برخورد با فساد تند و تیز عمل کنیم. 

وی با اشاره به اینکه مدتی است در قزوین شاهد جرایم خشن هستیم، گفت: این موضوع برای قزوین که شهری معروف به دین اخلاق و علما است زیبنده نیست.

رجبی اضافه کرد: بحث اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از اولویت های ماست چرا که مقام معظم رهبری هر سال به آن تاکید داشته و دارند و در این راستا از ۱۱۰ شرکت بازدید کرده ایم و بازدید از ۵۰۰ شرکت دیگر را در دستور کار قرار داده ایم.

وی عنوان کرد: مدافع شرکت های تولیدی هستم و قطعا مشکلات آنها را برطرف خواهیم کرد و در همین راستا سامانه ارتباط تصویری با تولیدکنندگان و مردم را به زودی راه اندازی خواهیم کرد تا مردم بتوانند از همان محل زندگی خود با ما در ارتباط باشند.

دادستان جدید قزوین در پایان گفت: دادسرا با بحران نیرو مواجه هست و امروز همکاران ما ماهانه به ۷۰۰ تا ۸۰۰ پرونده رسیدگی می کنند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. 


محمد قاسمی دادستان سابق قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: کار کردن و فعالیت در هر دستگاهی با شروع، ارتقاء و بازنشستگی همراه است و از این رو افتخار می کنم که در خدمت قزوین بودم و در محضر همکارانم آموختم و فعالیت کردم. 

وی افزود: فعالیت در دادگستری محدودیت های زیادی دارد و کسی جز قاضی محدودیت ها و حساسیت ها را نمی تواند لمس کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با محدودیت ها و کمبود های عدیده‌ای مواجه هست که در سفر رئیس قوه قضاییه مصوبات خوبی را در زمینه این کمبودها داشتیم. 

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در حوزه دادگستری به صورت میدانی وارد شدیم، گفت: ما گام های زیادی برای احیای حقوق عامه برداشتیم و توانستیم اصل ۱۵۶ را عینیت بخشیم.

قاسمی تصریح کرد: مسئول باید پاسخگو باشد و کارگزار نظام برای حل مشکلات مردم و دستگاه ها و جلوگیری از آسیب ها باید اقدام کند. 

دادستان سابق قزوین گفت: در پیشگیری از وقوع جرم رتبه قابل قبولی را داریم و همچنین در حوزه صیانت از منابع آب و هوشمند سازی چاه ها اقدامات مطلوبی را انجام داده ایم. 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه