دادستان جدید قزوین مسیر دشوار تری را پیش رو دارد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ضمن تقدیر از زحمات دادستان سابق مرکز استان، دادستان جدید قطعاً مسئولیت دشوارتری را بر عهده دارد چرا که باید از لحاظ کیفیت و کمیت شایسته تر از گذشته برای مردم تلاش کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در آیین تودیع و معارفه دادستان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی می داریم چرا که باور داریم شهدا توانسته‌اند درخت تنومند انقلاب را آبیاری کنند و ما امروز مدیون آنها هستیم.

وی افزود: یکی از ویژگی های بسیار مهمی که در انقلاب ما وجود دارد فرهنگ شهادت است و این شاخصه فرهنگی توانسته کشور ما را از سایر کشورها جدا کند.

شعبانی یادآور شد: مطابق با فرمایش امام راحل همه در معرض امتحان هستند و از این رو باید در مسئولیت هایی که قرار می گیریم خدمت به مردم و کسب رضایت الهی را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: ما با مسئولین ارشد در دستگاه قضایی استان عهد بستیم تا با توان مضاعف و انگیزه دو چندان در مسیر خدمت به مردم استان گام برداریم و بتوانیم الگوی شایسته ای برای کارکنان و کارشناسان دستگاه‌های دیگر خدمتگزار باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات دادستان قبلی استان اعلام کرد:  دادستان جدید قطعاً مسئولیت دشوارتری را بر عهده دارد چرا که باید از لحاظ کیفیت و کمیت شایسته تر از گذشته برای مردم تلاش کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: احداث ساختمان جدید دادسرای مرکز استان از سال ۹۱ با زیربنای ۳ هزار متر مربع برنامه ریزی شده بود و پس از بررسی های صورت گرفته در سال ۹۳ به ۶۴۰۰ متر مربع ارتقاء یافت و امروز همزمان با هفته قوه قضاییه افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه