تامین سوخت 32 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین سوخت 32 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان خبر داد.

جهانبخش نوکانی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در سنندج اظهار کرد: این شرکت با تهیه زیرساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته سوخت بخش کشاورزی استان را به صورت  الکترونیکی توریع می‌کند.

وی به فعالیت 32 هزار دستگاه  ادوات کشاورزی در استان و قابلیت‌های کشاورزی شهرستان دیواندره اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 800 دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان دیواندره  فعال بوده که در سه ماهه نخست سال جاری بیش از سه میلیبون چهارصد هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از فعال بودن 7 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 5 باب جایگاه سی‌ان‌جی در ناحیه دیواندره خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و  دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا شده است.

وی به آغاز تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز بخش روستایی شهرستان و توزیع الکترونیکی آن اشاره کرد و افزود:هم اکنون یک‌هزار و 200 خانوار نفت سفیدسوز در شهرستان وجود دارد که سهمیه سالیانه آنان بر روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه