در انتصابات پایبندی افراد به نظام اسلامی مدنظر قرار گیرد/ مبارزه سختگیرانه با فساد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر مبارزه سختگیرانه با فساد تاکید کرد و گفت: همچنین ممانعت از شکل‌گیری فساد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در نشست به مجموعه دستگاه قضائی لرستان، ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه، اظهار کرد: اسلام بر پایه عدل پایه‌گذاری شده و از این‌رو اقامه عدل در دستگاه قضایی امری مهم است.

وی خاطرنشان کرد: هر موردی که در درون و یا بیرون از دستگاه قضایی با اقامه عدل در تعارض باشد و یا بخواهد ایجاد اختلال کند، برخورد با آن باید در اولویت مجموعه قضایی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در گذر زمان، اختلال مفاهیم مختلفی به خود گرفته است، افزود: برخورد با اختلال‌گران نیازمند آموزش و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و استفاده از قضات باتجربه است.

شاهرخی بر مبارزه سختگیرانه با فساد تاکید و تصریح کرد: همچنین ممانعت از شکل‌گیری فساد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در انتصابات پایبندی افراد به نظام اسلامی مدنظر قرار گیرد، گفت: نسبت‌های فامیلی، قومی و ارتباط دوستانه در انتصابات دخیل نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: دستگاه قضایی نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع و تحول‌زا و اجرای صحیح این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه