توسعه حوزه‌های اولویت‌‌دار علوم شناختی توسط دانش‌بنیان‌ها

با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی زمینه توسعه محصولات و خدمات این حوزه فراهم شده است.

به گزارش گروه علم و پیشرفت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این حمایت‌ها توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف حمایت از تجاری سازی تحقیقات و توسعه زیست بوم کسب و کارهای این حوزه فناوری، ایجاد همکاری میان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق صورت گرفته است. ستاد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این خدمات را به شرکت‌ها و تیم‌ها ارائه می‌کند.

حمایت‌های راهبری تا جذب سرمایه‌گذار

در چارچوب این حمایت‌ها، علاوه بر مشارکت در فراخوان های صندوق نوآوری و شکوفایی، درموضوعات اولویت‌دار علوم و فناوری‌های شناختی از طریق داوری تخصصی، راهبری، مشاوره تخصصی، راهبری، آموزش و برگزاری نمایشگاه رونمایی از دستاوردها، شرکت‌های خلاق موفق را مورد حمایت قرار می‌دهد.

از ظرفیت ستاد و صندوق، برای توانمند سازی، تدوین طرح‌ کسب و کار، تامین مالی، جذب سرمایه‌گذار، شبکه‌سازی از طریق مراکز نوآوری، حمایت از جذب و توسعه فناوری شناختی توسط تیم‌ های تحقیقاتی استفاده خواهد شد.

همچنین درقالب جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت ‌های دانش‌بنیان و خلاق، تامین هزینه ‌ها ، ارائه فضا برای برگزاری جلسات راهبری، جلسات آموزشی و برگزاری نمایشگاه انجام خواهد شد

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظورحمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق این حوزه، ضمن ارائه حمایت‌های مالی و زیرساختی، زمینه را برای تجاری‌سازی محصولات و خدمات این حوزه فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه