شناسایی و پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در بهمئی

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی از شناسایی و پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بهمئی، گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی ،صمت، نیروی انتظامی اماکن عمومی، جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف، شبکه بهداشت با جدیت بیشتر در شهر لیکک صورت گرفت.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: حکم پلمب ۴ واحد صنفی متخلف توسط تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی ظرف ۲ ساعت در راستای بازرسی ویژه از واحد‌های توزیعی و خدماتی در گشت مشترک امروز صادر شد.

ارسلان عباسی افزود: که از این تعداد ، ۴ واحد متخلف در راستای قانون و مصوبات جدید سران قوا علاوه بر جریمه های میلیونی به تعطیلی واحد و پلمب واحدهای صنفی نیز محکوم شدند.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌های مصوب، گران‌فروشی و نادیده گرفتن موارد بهداشتی، بازاریان متخلف به دستگاه قضایی معرفی شدند و علاوه بر جریمه با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی با بیان اینکه با هدف نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی، خدماتی و تولیدی در شهرستان بهمئی نظارت‌ها با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود، افزود: در هفته گذشته تخلفات زیادی گزارش شد و به منظور جلوگیری از تخلفات بازرسی‌ ها با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته افزایش یافته است.

عباسی افزود: برای مبارزه با گران‌ فروشی و برخورد با متخلفان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌شود و با افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود و کسانی که در خرید و فروش و ارائه خدمات به مردم انصاف را رعایت کنند مورد تشویق واقع خواهند شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی با بیان اینکه اثر گذاری مجازات‌های شدید فعلی و تعطیلی و پلمب واحد هارا خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: راه رسیدن به وضعیت مطلوب بازار تعامل و همکاری جهت هم افزایی اعضای ستاد تنظیم بازار است.

عباسی اظهار کرد: که نظر به ضرورت و فوریت امر و حساسیت موضوع هر چهار پرونده بلافاصله در همان واحد صنفی مربوط تفهیم اتهام و منتهی به صدور حکم محکومیت و ابلاغ گردید و این روند در بازرسی و رسیدگی همچنان با قاطعیت با متخلفین ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی به‌ویژه موضوعاتی مانند رعایت نکردن مسائل بهداشتی، گران‌فروشی و یا احتکارِ کالا‌ها مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند و یا با شماره تلفن‌های 190 تخلفات بهداشت، 135 تعزیرات حکومتی، 124  بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت تخلفات را گزارش دهند.

اتنهای پیام/82009

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه