| قول مساعد شورای عالی شهرسازی برای حل مشکل اهالی سردشت

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی از قول مساعد مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی برای حل مشکل اهالی سردشت اراک در اولین فرصت خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک، چهارم خردادماه امسال بود که گزارشی با عنوان«طرحی به قدمت 30 سال معطلی/ وقتی منافع مردم اسیر لج و لج‌بازی شورای عالی شهرسازی می‌شود!» در آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد منتشر و طی آن مشکلات 30 ساله اهالی کوی سردشت اراک پیرامون عدم تعیین تکلیف اراضی محدوده دانشگاه اراک روایت شد.

در این گزارش به وضعیت نامعلوم« طرح ساماندهی اراضی ضلع جنوبی دانشگاه اراک و بلاتکلیف نگه‌داشتن مردم بعد از 30 سال پرداخته و مشکلات به وجود آمده برای مردم از جمله قفل شدن سرمایه‌ها و عدم امکان خرید وفروش املاک آنان  بازگو شد.

طرح ساماندهی اراضی ضلع جنوبی دانشگاه اراک (اعم از گاراژها، تعمیرگاه‌ها و باغات موجود در مسیر) و تغییر کاربری این اراضی 30 هکتاری از فضای سبز به فضای آموزشی در دهه 80 به تصویب رسید، اما تصویب نهایی طرح در شورای عالی شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به سرانجام نرسیده که این مسئله موجی از نارضایتی مردمی را در پی داشت.

پس از انتشار گزارش در آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حمیدرضا نوازنی مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی در پاسخ به پیگیری‌های فارس از قول مساعد مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی  برای حل مشکل اهالی سردشت اراک خبر داد و اظهار کرد: طی جلسه‌ای که اخیرا با مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی برگزار کردیم، ایشان قول داد به زودی مشکل اهالی این منطقه را حل و فصل کند.

وی افزود: رسیدگی به این مشکل چندین ساله، در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی نیز مطرح و وزیر دستور رسیدگی به آن را صادر کرد که قرار است در جلسه شورای عالی مطرح وبه آن رسیدگی شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد «اراضی منطقه سردشت اراک تعیین تکلیف شود» از سوژه‌های ثبت شده در سامانه است.

انتهای پیام/   

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه