بسیج فرصت‌ساز و فرمول گذر انقلاب از سختی‌ها است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج فرمول گذر انقلاب اسلامی از بحران‌ها و سختی‌ها است و ورود بسیج به هر مسئله‌ای خاتمه دهنده مشکلات بوده و امروز بسیج با استفاده از تجربیات گذشته باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم و عملیاتی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری شتابنده حرکت کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه اراک با تقدیر از زحمات فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه اراک به جهت موفقیت در اجرای مأموریت‌ها، اظهار کرد: اخلاص و عمل صالح در بسیج همواره موفقیت‌های بزرگی ایجاد کرده و سرمایه مهم بسیج توکل بر خدا، اعتماد به نصرت الهی، مردم‌داری و مردم‌باوری است که روز به روز باید تقویت شود.

وی با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم توسط بسیجیان، افزود: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیج با برنامه و راهبرد حرکت می‌کند و سند راهبردی اعتلای بسیج تدوین شده که هدف اصلی سند تشکیل تمدن اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج نماد «ما می‌توانیم» در ابعاد مختلف است، افزود: هرکجا که بسیجیان ورود پیدا کرده‌اند بزرگترین حماسه‌ها خلق شده و بسیج در گام دوم انقلاب برای تحقق ایران قوی و خودکفایی گام برمی‌دارد.

کریمی بیان کرد: احیا و اعتلای پایگاه‌های بسیج در دستور کار قرار گرفته که با رویکرد مسجد محوری برنامه‌های طولانی‌مدت و بلندمدت تدوین و تهیه شده و لذا پایه و اساس برنامه‌ها در بسیج مساجد است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بسیج در بحران‌هایی همچون زلزله، سیل و بیماری کرونا گفت: بسیج در همه مقاطع انقلاب اسلامی الگوهای موفق ارائه داده و پایگاه‌های بسیج که ظرفیتی برای پای کار آوردن استعدادهای جوانان و نوجوانان هستند امروز نقش بسیار مهمی در حل مشکلات محله‌ها و مردم در مناطق دارند و پناهگاه مردم و مستضعفین است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: توجه به بعد علمی در پایگاه‌های بسیج در کنار برنامه‌های جهادی و فرهنگی با قوت در دستور کار است و امروز هویت علمی در پایگاه‌های بسیج باید تقویت شود.

کریمی تأکید کرد: بسیج فرمول گذر انقلاب اسلامی از بحران‌ها و سختی‌ها است و ورود بسیج به هر مسئله‌ای خاتمه دهنده مشکلات بوده و امروز بسیج با استفاده از تجربیات گذشته باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم و عملیاتی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری شتابنده حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج فرصت ساز است و همه امکانات و افراد جامعه را برای انجام کارهای بزرگ گرد هم می‌آورد، گفت: محدودیت‌های موجود در برخی مقاطع حرکت شتابنده بسیج به سمت تحقق اهداف متوقف نخواهد کرد و بسیج محدودیت‌ها و تهدیدات را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اقتدار انقلاب اسلامی را برگرفته از بسیج مردمی خواند و افزود: موفقیت در جهادهای شکل گرفته در انقلاب اسلامی از جمله جهاد اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی، جهاد نظامی، جهاد سازندگی،‌ جهاد علمی، جهاد فرهنگی و تشکیل و راه‌اندازی جبهه مقاومت برگرفته از حضور میدانی بسیج در صحنه‌ها است

کریمی ادامه داد: بسیج‌ در حل مشکلات و خدمت صادقانه به مردم همواره پیشگام بوده که یکی از مصادیق آن مسکن محرومین است و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ مسکن محرومین به ولی‌نعمتان انقلاب تحویل داده شده و رویکرد سپاه و بسیج در گام دوم انقلاب با اقتدار به سمت قوی شدن در همه ابعاد به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف بازدید از پایگاه‌های بسیج خاطرنشان کرد: در این ایام توفیق این را داریم از تعدادی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در سطح استان بازدید داشته باشیم و در جمع بسیجیان مخلص و بی‌ادعا حضور پیدا کنیم و هدف از این بازدیدها که در کل استان رقم خواهد خورد رفع مشکلات پایگاه‌ها، اعتلا و تقویت پایگاه‌های بسیج با رویکرد مسجد محوری است که کلیه توان و ظرفیت‌ها در این راستا پای کار آمده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به همراه معاون بسیج مساجد و محلات و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی از پایگاه‌ها و حوزه‌های شهر اراک بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان امورات، فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیجیان قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه