آخرین تحرکات فولادی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه فولاد خوزستان، بیش از سایر هم استانی‌های خوددر بازار نقل و انتقالات تابستانی، فعال بوده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان، در فصل آماده‌سازی و در بازار نقل و انتقالات، بیش از سایر هم‌استانی‌های خود فعال بوده است و علاوه بر حفظ سرمربی تیم، اقدام به خدمت گرفتن چند بازیکن نیز کرده است.

این تیم مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان را به خدمت گرفته است، مجید علیاری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم فوتبال فولاد خوزستان در آمده است.

سعید آقایی دیگر صید فولادی‌ها در بازار نقل و انتقالات بوده است، این مدافع دو فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جمع شاگردان جواد نکونام پیوسته و در دو فصل آینده برای سرخ‌پوشان اهوازی به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، روز گذشته رسماً از سومین خریدش در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان رونمایی کرد؛ بدین ترتیب علی قربانی مهاجم ۳۱ ساله با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوست.

«علی قربانی» سابقه بازی در تیم‌های نساجی مازندران، گهر زاگرس، مس سرچشمه، نفت تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، اسپارتاک‌ترناوا اسلواکی و سومقاییت آذربایجان را در کارنامه خود دارد و از فصل آینده به‌مدت دو فصل در لیگ‌برتر فوتبال ایران برای فولاد خوزستان به‌میدان خواهد رفت.

تحرکات باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات در حالی صورت می‌گیرد که ساسان حسینی، احسان مرادیان و یوسو سسما «مربی این تیم»، از جمع سرخپوشان خوزستانی جدا شدند.

شنیده‌ها نیز حمایت از جدایی قریب الوقوع لوسیانو پریرا(شیمبا) مهاجم گلزن و خوش تکنیک اهوازی‌ها به مقصد مس رفسنجان دارد، این اتفاق تا به  این لحظه، رخ نداده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه