نمایشگاه نقاشی «آوای رنگ» در پارس‌آباد گشایش یافت

نمایشگاه نقاشی «آوای رنگ» با 40، اثر در سالن نگارخانه سینما انقلاب شهرستان پارس‌آباد گشایش یافت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، نمایشگاه نقاشی «آوای رنگ» شامل ۴۰ اثر از شهین محمودوند عصر امروز در سالن نگارخانه سینما انقلاب شهرستان پارس‌آباد گشایش یافت.

این نمایشگاه تا ۸ تیرماه از ۱۰ صبح الی۲۰ شب در محل نگارخانه سینما انقلاب پارس‌آباد برای بازدید عموم دایر است.

شهین محمودوند در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه ۴۰ قاب عکس در این نمایشگاه، به نمایش گذاشته شده است اظهار کرد: به‌خاطر علاقه به طبیعت در سفرهای خود به عکاسی پرداختم و سپس  به نقاشی آن‌ها با اصلاح برخی عناصر پرداختم.

وی افزود: بسیاری از آثاری که از طبیعت نقاشی کرده‌ام، می‌تواند در قالب دیوارنگاره هم اجرا شود و به زیباسازی شهر و معرفی این مناظر زیبا به عموم مردم کمک کند.

این هنرمند پارس‌آبادی گفت: هنر می‌تواند ابزاری مناسب و موثر در جهت آموزش و ارتقاء فرهنگ‌سازی در جامعه و خانواده معرفی شود.

ضرورت ساخت نگارخانه رسمی در شهرستان پارس‌آباد 

حسن لامعی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به جایگاه ویژه هنر اظهار کرد: بخش اعظمی از تاریخ بشر به‌وسیله هنرِ نقاشی ثبت و ضبط شده و امروز به دست ما رسیده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری می‌تواند علاوه بر معرفی هنرمندان و آثار آن‌ها به جامعه، زمینه‌ساز جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فضاهای فرهنگی و هنری شده و رونق بیشتری به مجتمع‌های فرهنگی و هنری دهد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه بیشتر آثار برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند، بیان کرد: تابلوهای ارائه شده در این نمایشگاه، با موضوع طبیعت ایران است.

لامعی از نبود نگارخانه رسمی در شهرستان پارس‌آباد انتقاد کرد و از مسوولان خواست در جهت ساخت نگارخانه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/3727/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه