رستم زرودی سرپرست فرمانداری نوشهر شد

در مراسمی با حضور استاندار مازندران، رستم زرودی به عنوان فرماندار جدید نوشهر معارفه شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان نوشهر، طی حکمی از سوی مقام عالی دولت در مازندران، رستم زرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نوشهر منصوب و امشب طی مراسمی با حضور استاندار، ائمه جمعه نوشهر و سی سنگان، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، مدیران ستادی استانداری و اعضاء شورای تامین و شورای اداری این شهرستان معارفه شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران  با بیان اینکه نوشهر تاریخ ساز است گفت: سابقه شهر نوشهر بسیار درخشان است.

حسینی پور با بیان اینکه مردم نوشهر باید به تاریخ خودشان بیشتر توجه و تفکر کنند اظهار کرد: این تاریخ به راحتی قابل گذشت نیست و باید تامل در آن ایجاد شود.

استاندار مازندران گفت:در این شهرستان شخصیت‌های مهمی در مقاطع مختلف به ویژه بعد از انقلاب داشتیم اما چرا نوشهر نتوانست هم پا با بقیه شهرستان‌ها رشد کند؟

وی به جوانان نخبه، مدیران گذشته شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: همه باید به کمک فرماندار نوشهر بیایند تا این شهر را به هاب تجاری مازندران تبدیل کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز سیاست ما توسعه فعالیت تجاری با کشورهای cis است گفت: یکی از بنادری که می‌تواند بسیار نقش موثری را داشته باشد بندر نوشهر است.

وی به گردشگری در نوشهر اشاره و افزود: منطقه کجور یکی از فضای موثر برای توسعه کشاورزی، دامپروری و گردشگری است.

این مسؤول ادامه داد: باید مشوق هایی ایجاد شود تا توجه به نقاط آب و هوایی در مناطق روستایی از ظرفیت آن استفاده شود.

حسینی پور با بیان اینکه در منطقه کجور ظرفیت های عظیمی وجود دارد بیان کرد: با توجه به پالایشگاه شیر در منطقه مردم و جوانان باید از این فضا استفاده کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در نقطه مرکزی  گردشگری وجود دارید اما بافت نوشهر هنوز گردشگری نیست گفت: با ایجاد المان شهری در نوشهر گردشگران را متوقف و در این مسیر درآمد داشته باشید.

وی به فرودگاه و بندر در شهر نوشهر اشاره کرد و افزود: نوشهر به اندازه کافی توسعه نیافته است.

حسینی پور با بیان اینکه برای ارتقا، توانمند سازی  فعالیت های اقتصادی، تجاری،صنعتی، گردشگری در این منطقه برنامه داریم اظهار کرد: نوشهر نیاز به ایجاد ظرفیت ندارد و فقط باید احیا شود.

 در این مراسم رستم زرودی به عنوان فرماندار جدید نوشهر معرفی و با اهداء لوح سپاس، از تلاش‌های یزدانی در دوره مسئولیت اش به عنوان فرماندار نوشهر قدردانی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد مخاطبان این رسانه نیز چندی پیش سوژه‌ای را با عنوان درخواست تغییر مدیران دولت روحانی در نوشهر در سامانه ثبت کرده بود و خواستار پیگیری این سوژه شده بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ع

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه