افتتاح نمایشگاه عکس «پلی گون» در نگارخانه فرهنگ قم

نمایشگاه گروهی عکس «پلی گون» با حضور عکاسان و علاقمندان هنر عکاسی در نگارخانه فرهنگ قم افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، امیرمسعود عربشاهی گردآورنده نمایشگاه گروهی عکس «پلی گون» در مراسم افتتاح این نمایشگاه که عصر امروز در نگارخانه فرهنگ قم برگزار شد، گفت: نمایشگاه عکس «پلی گون» با موضوع ثبت زیبایی‌های دریاچه حوض سلطان برپا شده است و حوض سلطان یکی از زیبایی‌هایی طبیعی استان قم با سفیدی خیره کننده‌اش نگاه هر انسانی را می‌رباید و برای آمدنت ترانه سکوت هدیه می‌کند.

وی افزود: دریاچه نمک قم سال‌هاست  برای ادامه حیات خود از ما کمک می‌خواهد. دریاچه برای بقا به مراقبت احتیاج دارد. در غیر این صورت این پهنه زیبای طبیعی قم آسیب‌های جبران‌ناپذیر خواهد دید و مشکلات زیست محیطی گسترده‌ای ایجاد خواهد کرد. این نمایشگاه حاصل تلاش جمعی عکاسان قمی است که با تلاش و سعی خود توانسته‌اند بخشی از زیبایی‌های این دریاچه را به تصویر در بیاورند.

عربشاهی درباره تعداد آثار و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ادامه داد: تعداد ۳۲ عکس با محوریت زیبایی‌های دریاچه حوض سلطان در سایزهای سی در چهل و پنجاه در هفتاد به صورت رنگی و سیاه وسفید در نمایشگاه شرکت داده شده است.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه عکس‌های ۲۲ عکاس از جمله؛ حجت عطایی، امیر مسعود عربشاهی، حمید عابدی، محمد مهدی ورال، حسین بحرینی، محمد محسن زاده،  حسین قدیانی، امیر حسامی نژاد، مهدی بخشی، حسن هاشم پور، محمد وحدتی، مهدی یـعقوبـی، رضــا رمــضانی، مســعود قـائــــمی، مـحمد لطــیفی، مخلد موسوی، محمد صفدری، جواد اسماعیلی، شیما عابدین، راضیه اخلاقی، احمد ظهرابی و سید مهدی حسینی انتخاب و چاپ شده و به نمایش گذاشته شده است.

عربشاهی در خصوص زمان فعالیت نمایشگاه گفت: زمان فعالیت این نمایشگاه از شنبه چهارم تا نهم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر است که در نگارخانه فرهنگ قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی، پلاک ۱۰۰ دایر خواهد بود.

انتهای پیام/78032

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه