بسته حوادث| از کشف 195 کیلوگرم مواد مخدر تا توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان داراب، یک دستگاه وانت مزدا توقیف و در بازرسی از آن 195 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور‌ روستایی مروارید به سمت حسین مرده به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 195 کیلو تریاک کشف شد ، تصریح کرد: راننده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 لندکروزر 10 میاردی قاچاق روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی گراش از توقیف لندکروزر قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ  کرامت کریمی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی گراش حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری لندکروزر که در حال تردد بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد سواری لندکروزر فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی گراش با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، 10 میلیارد ریال برآورد شده است .

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در فارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 32 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد .

سرهنگ  ابراهیم یگانه اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت ‌ زنی و کنترل محور مواصلاتی شیراز-بندرعباس به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این خودرو حامل 32 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل می‌باشد که راننده قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به معرفی راننده به مرجع قضائی، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه 11 میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق درون خودرو با 30 فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف 30 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 37 بهارستان  شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی ، موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را  شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 30 فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر مقادیری اموال مسروقه از قبیل ضبط و باند خودرو، انواع دارو و ... کشف شد ، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 2 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند .

وی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنند و از پارک کردن وسایط نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه