کرمانشاه امن‌ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: هیچگونه نگرانی برای سرمایه‌گذاران در استان از بعد امنیتی نداریم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمانشاه، محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امنیت پایدار در استان کرمانشاه برقرار است و یکی از امن‌ترین نقاط ایران اسلامی است.

وی بحث سرمایه‌گذاری در استان را به‌عنوان دغدغه اصلی مسؤولان ارشد استان دانست و گفت: هیچگونه نگرانی برای سرمایه‌گذاران در استان از بعد امنیتی نداریم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ سرمایه‌ و سرمایه‌گذاری در استان ضعیف‌تر از برخی استان‌ها هستیم چون این فرهنگ را سازمان، نهاد، ارگان و مردم جا ننداختیم تا بتوانیم جاذبه برای سرمایه‌گذار فراهم کنیم علی‌رغم اینکه بسیاری از مشوق‌ها از طریق سازمان، نهادها و ارگان‌ها از قبیل معافیت‌های مالیاتی، دادن زمین رایگان و... در استان وجود دارد، ولی به این فرهنگ هم نیاز داریم تا سرمایه‌گذار در فراق بال و بدون هیچ واهمه‌ای در استان سرمایه‌گذاری کند.

وی خطرب به سرما‌یه‌گذارن خارجی، گفت: استان کرمانشاه آمادگی کامل در دادن اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت به سرمایه‌گذاران خارجی که قصد ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاریدر استان را دارند،دارد.

انتهای پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه