امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

با حضور رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم‌نامه‌ همکاری با هدف افزایش تعامل و همکاری‌ها به امضا رسید.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، با حضور مصطفی محمد نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و حسین نادری‌منش رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم نامه همکاری با هدف افزایش تعامل و همکاری ها، به امضای طرفین رسید.

مصطفی محمد نجار در این مراسم ضمن امضای تفاهم نامه با حضور در پردیس پارک علم و فناوری از محصولات دانش‌بنیان ابن مجموعه بازدید کرد.

وی با بیان ضرورت استفاده هر دو مجموعه وزارت دفاع و پارک علم و فناوری از ظرفیت های یکدیگر تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند " همکاری برای هر دو طرف صنعت و دانشگاه مفید خواهد بود " و بر این اساس تعامل و همکاری با دانشجویان، نخبگان و واحدهای دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فناورانه از راهبردهای اصلی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع است.

نادری رئیس پارک علم و فناوری نیز در این مراسم، اشتغالزایی و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه را از نتایج گسترش همکاری‌های اقتصادی با مجموعه‌های صنعتی دانست که همچنین می تواند به افزایش بازار و فروش محصولات فناورانه واحدهای فناور و شرکت های دانش‌بنیان پارک منجر شود.

مشارکت در برگزاری رویدادهای فناورانه و تجاری سازی، حمایت از فناوران و صاحبان ایده در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، استفاده مشترک از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری به طور متقابل، مشارکت در برگزاری و اطلاع رسانی همایش ها و سمینارهای تخصصی، مشارکت در راه اندازی و ایجاد ساختارهای نوآورانه مانند پردیس، شتاب دهنده، مرکز نوآوری و پارک علم و فناوری از مهمترین اهداف این تفاهم نامه عنوان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه