استاندار خراسان جنوبی: آزادگان سرافراز نماد مقاومت هستند/تجلیل از ۱۴۰ آزاده در بیرجند

استاندار خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از آزادگان استان گفت: آزادگان بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب و جنگ، همچنان پایبند به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از آزادگان اظهار داشت: دوران اسارت، کوتاه شده‌ قرن هائی است که انسان‌های با استعداد همچون آزادگان را به الماس‌های درخشان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه آزادگان بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب و جنگ، همچنان آزاده و پایبند به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند افزود: مردم باید با الگوگیری از آزادگان، مقاوم باشند.

قناعت اظهار کرد: ایثار آزادگان لحظه به لحظه در دیوان الهی ثبت شده و با هیچ بیانی نمی‌شود عمق لحظات سخت آن را آشکار کرد؛ در ادامه این جلسه از ۱۴۰ آزاده شهرستان بیرجند تجلیل شد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به پیشرفت‌های کشور اشاره کرد و یادآور شد: در مقایسه زمان فعلی با گذشته مشاهده می‌کنیم که پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های علمی و نظامی داریم که امنیت پایدار برای ما رقم زده و نباید امید به آینده را از دست داد.

وی بیان کرد: حفظ امید به ویژه در جوانان از تأکیدات مقام معظم رهبری است و مشکلات اقتصادی و سختی‌ها را نیز با برنامه ریزی، درایت و کار جهادی می‌توان حل کرد.

قناعت تبلیغات نادرست دشمن در مورد زندگی در جوامع غربی را دور از واقعیت خواند و گفت: در بسیاری از کشور‌های غربی وضعیت معیشت مناسب نیست و کشور‌های اروپایی به خاطر ظلمی که بر کشور‌های مظلوم اسلامی کرده اند، به جان هم خواهند افتاد و آمریکا از نظر اقتصادی و سایر زمینه‌ها در حال فروپاشیست.

در این مراسم در خواست‌ها و مشکلات آزادگان مطرح و با حضور استاندار از آزادگان و خانواده هایشان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/4905

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه