| مقامات کشورهای حامی گروهک منافقین در فهرست حامیان تروریسم قرار گیرند

جمعی از کاربران با تشکیل کمپینی از وزارت امور خارجه خواسته‌اند که در راستای محکوم کردن کشورهای حامی گروهک تروریستی منافقین در سازمان‌های بین‌المللی تلاش کرده و نام مقامات کشورهای حامی این گروهک در فهرست حامیان تروریسم قرار گیرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، جمعی از کاربران با تشکیل کمپینی از وزارت خارجه خواسته‌اند که از همه تلاش خود در سازمان‌های بین‌المللی برای محکوم کردن کشورهای حامی گروهک تروریستی منافقین و کشورهایی که پناهگاه این گروهک شده‌اند، استفاده کند.

در این کمپین همچنین از وزارت اطلاعات خواسته شده که همه سران منافقین را دستگیر و مجازات کند و اقداماتی در راستای از بین بردن کمپ‌های منافقین در آلبانی، سوئد و ... انجام دهد. 

در این کمپین همچنین آمده است: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که تمامی تلاش خود را در تمامی سازمان‌های بین المللی برای محکوم کردن کشورهایی که ادعای حمایت از آزادی و حقوق بشر می‌کنند و در مقابل به گروه‌های تروریستی پناه می‌دهند، انجام دهد. 

تشکیل دهندگان این کمپین همچنین خواستار قرار گرفتن نام رئیس جمهور و نخست وزیر و پادشاه‌های کشورهای حامی گروهک منافقین در لیست حامیان تروریسم شده‌اند.

حامیان این کمپین از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و وزارت امور خارجه نیز خواسته‌اند که با ‌کشورهای متخاصم و گروه‌های تروریستی منافقین همانند خودشان برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه