یادواره ٩٥ شهید کارگر در شاهرود برگزار شد

یادواره ٩٥ شهید والامقام و بزرگداشت ایثارگران و آزادگان سرافراز خانواده بزرگ شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در بیست و هشتمین یادواره ٩٥ شهید والامقام و بزرگداشت ایثارگران و آزادگان سرافراز خانواده بزرگ شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی با حضور امام  جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود در محوطه شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی شاهرود اظهار کرد: بسیار خرسندم که به احترام شهدا، ایثارگران، آزادگان، کارکنان و کارگران شرکت زغال‌سنگ‌ البرز شرقی در این برنامه حضور دارم.

وی تصریح کرد: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی دارای دستاوردهای بسیار ارزشمندی چون ولایت و امنیت است، به واسطه جانفشانی و ایثارگری شهدا بوده و مدیون خون‌ شهداست.

استاندار سمنان ادامه داد: فرهنگ‌ ایثار و شهادت و نعمت ولایت و امنیت امروز باعث شده تا نظام‌ جمهوری اسلامی‌ به‌ توفیقات ارزنده دست یابد.

هاشمی بیان کرد: ما مدیون سه هزار شهید والامقام استان و ۹۵ شهید گرانقدر شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی هستیم.

وی تصریح کرد:‌ بهترین‌ راه مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمن، تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری برنامه‌هایی چون یادوار‌های شهداست.

استاندار سمنان اضافه کرد امیدواریم بتوانیم‌ قدردان شهدا باشیم؛ توجه به فرهنگ‌ ایثار و شهادت با کار جهادی و شبانه‌روزی و وقف کردن وقت خود برای خدمت به مردم محقق خواهد شد که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مورد توجه و در حال انجام است.

انتهای پیام/74002/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه