نماینده شاهرود: اجرای مصوبه مجلس قیمت مسکن را کاهش می‌دهد

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: مصوبه مجلس مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در سال بوده و دولت وظیفه دارد که آن را اجرایی کند؛ با اجرای این طرح، قیمت مسکن کاهش می‌یابد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران، به موضوع افزایش اجاره‌بها و قیمت مسکن اشاره کرد و گفت: این موضوع جدی بوده و مصوبه مجلس، ساخت یک میلیون مسکن در سال است.

وی تصریح کرد: دولت وظیفه دارد که این مصوبه را اجرایی کند؛ به طور قطع، با اجرای این طرح، وضع مسکن خوب می‌شود؛ چراکه مازاد بر نیاز مسکن ساخته شده و با مسکن مازاد قیمت آن پایین خواهد آمد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود نیز اشاره کرد و افزود: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای این پروژه اخذ شد و تا پایان امسال ظرفیت سه هزار نفری آن افتتاح می‌شود و سال بعد هم سعی بر افتتاح کامل آن داریم و باید پیمانکار سریع‌تر کار را ادامه دهد.

یک‌روزه یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شرق استان مصوب شد

وی با اشاره به به حضور معاونان وزرا در شهرستان شاهرود و با بیان اینکه مسؤولیت آن با فرمانداری بود، ادامه داد: یک‌هزار و 200 میلیارد تومان در شرق استان سمنان یک‌روزه مصوب شد؛ می‌خواستیم در کمال آرامش و‌ با چانه‌زنی این جذب اعتبارات انجام شود و ۳۰۰ میلیارد تومان برای پل ابریشم و بیارجمند با دستور مستقیم وزیر نفت واگذار شد و چانه‌زنی کردیم و جلسه سنگین و دشواری بود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتغال‌زایی در شرق استان سمنان و دورنمای خوبی که دارد، بر استفاده از اعتبارات ملی در این راستا تأکید کرد و گفت: کل اعتبار شرق استان در سال ۱۴۰۱، ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است که ما در یک روز بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه