تردد بیش‌از ۲ هزار مسافر از پایانه مرزی ماهیرود

مدیر پایانه مرزی ماهیرود گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۱۸۱ نفر مسافر از طریق پایانه مرزی ماهیرود تردد داشته‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سربیشه، علی‌اکبر مزیدی‌، مدیر پایانه مرزی ماهیرود، امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای سال 1401 بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۴۰ نفر مسافر ورودی و ۷ هزار و ۴۴۱ نفر مسافر خروجی و در مجموع ۲۰ هزار و ۱۸۱ نفر مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد نموده‌اند.

وی تصریح کرد:میانگین تردد روزانه مسافر حدود ۱۵۰ نفر می‌باشد.

مدیر پایانه مرزی ماهیرود با بیان اینکه طی این مدت حدود یک هزار و ۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی نسبت به جابجایی مسافرین برون مرزی اقدام کرده‌اند، یادآور شد: در این مدت شاهد افزایش ۸۱ درصدی تردد مسافرین نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

مزیدی تصریح کرد: بیشترین تردد مسافر در تیر ماه ۱۴۰۱ با ۶ هزار و ۶۵   نفر مسافر و کمترین تردد مسافر از طریق مرز ماهیرود در اردیبهشت ماه با ۲ هزار و ۸۲۲ نفر‌ مسافر صورت گرفته است.

مدیر پایانه مرزی ماهیرود اضافه کرد: بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات دهی و رفاهی و ساماندهی محوطه پایانه مرزی از جمله برنامه‌های مستمری بوده که به منظور ارائه خدمات بهینه انجام می‌شود.

گفتنی است؛ پایانه مرزی ماهیرود یا میل ۷۸، در بخش درح شهرستان سربیشه واقع شده که با بیرجند ۱۷۵ کیلومتر و با ولایت فراه در کشور افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه