حمله به سلمان‌رشدی زنگ خطری برای عاملان ترور سردار سلیمانی است

امام جمعه رودبارقصران گفت: حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شمیرانات، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش رودبارقصران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رودبارقصران اظهار کرد: سلمان رشدی خبیث و مفلوک، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که جمعه شب، قبل از شروع سخنرانی خود، مورد حمله قرار گرفت و طبق برخی گزارش‌ها قدرت بینایی و تکلم خود را از دست داده است.

وی گفت: در نخستین ماه‌های پس از انتشار کتاب و بالاگرفتن اعتراضات مسلمان به محتوای ضد دینی آن، رشدی در طول یک ماه بیش از پانزده ‌بار محل سکونت خود را تغییر داد اما در نهایت در ۲۰ ثانیه شکار شد.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: حمله به سلمان رشدی، اول زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است و دوم نشان از این است که حرف امام(ره) برزمین نخواهد ماند و بسان تیری که از چله رها شده سرانجام به هدف اصابت خواهد کرد.

وی با اشاره به مذاکرات بیان کرد: با تلاشهای صورت گرفته بیش از هر زمان به توافق، نزدیک هستیم، لکن یک مانع بزرگ وجود دارد و آن عبارت است از اراده سیاسی غرب برای تمکین در برابر اراده ملت بزرگ ایران و وزیرخارجه ایران نیز دوشنبه شب اظهار داشت که منتظر نظر غرب درباره سه نقطه ابهام هستیم. در ضمن ما انعطاف شفاهی آمریکا را قبول نداریم! آمریکا باید کتباً تضمین بدهد. 

امام جمعه بخش رودبارقصران تصریح کرد: یکی از پیام‌های مهم ابتکار ایران در ارسال ماهواره خیام به فضا، به غربی ها در چهارچوب معادله برجام بویژه آمریکا این است که قطارِ پیشرفت‌های فنی ایران چه در حوزه هسته‌ای و چه دیگر حوزه‌ها نظیر حوزه فضایی در حال حرکت است و تحرکات مقطعی طرف‌های غربی و ارائه بسته‌های پیشنهادی که البته هیچ تضمینی ندارد، قادر نیستند از پیشرفت‌های کشورمان جلوگیری کنند.

وی افزود: از سوی دیگر توسعه همکاری‌های راهبردی ایران و روسیه، عملاً زنگ خطر است برای کشورهای غربی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها البته روس‌ها نیز بواسطه جنگ اوکراین، نیاز زیادی را به ایران به‌ویژه در حوزه استفاده از کریدورهای تجاری این کشور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه