مقاومت تیم مذاکره برای برجام قابل تحسین است

امام جمعه قرچک گفت: مقاومت تیم مذاکره برای برجام قابل تحسین و عقب نشینی آمریکا و اروپا قابل توجه است و طرف های مذاکره کننده متوجه شدند نتیجه مذاکرات هر چه باشد تأثیری در حرکت اقتصادی ایران نخواهد داشت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک در خصوص مذاکرات برجام اظهار کرد: مقاومت تیم مذاکره برای برجام قابل تحسین و همین‌طور عقب نشینی های آمریکا و اروپا بسیار قابل توجه و تامل است که یکی از دلایل اصلی آن می‌تواند این موضوع باشد که متوجه شدند نتیجه مذاکرات هر چه باشد تأثیری در حرکت اقتصادی ایران نخواهد داشت.

وی گفت: باید از سیاست‌های دولت انقلابی تشکر کنیم که با ایجاد روابط حسنه با کشورهای همسایه و منطقه و انعقاد قراردادها و معاملات مختلف، اوضاع رو به بهبود است، لذا ضمانت های انجام گرفته توسط طرف‌های مقابل از جمله فعالیت‌های اقتصادی و برداشتن تحریم های ظالمانه از روی شناخت است.

امام جمعه قرچک به خواسته مردم از دولت پرداخت و افزود: سیاست خارجی ما منوط به مذاکره نبوده و گسترده تر از طرف‌های مذاکره است، فقط خواهش ما این است که نظارت ها بیشتر و مصوبات سفر رئیس جمهور عملی شود.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: در حقیقت مسجد خانه ملت است، مسجد گروهی و قبیله ای و نژادی نداریم، صهیونیست ها و دشمنان اسلام ناب، از مسجد تراز و مؤثر و مفید وحشت دارند، مساجدی که فقط سفره خانه هستند مسئولین آن مساجد باید روز قیامت جواب گو باشند.

وی گفت: ۲۵ محرم بنا به روایتی سالروز شهادت امام سجاد(ع) است، امام سجاد ۳۵ سال با بدترین خلفای بنی امیه روبه رو بود، یزید، پسر یزید، فرزندان زبیر و مروان ملعون، پسر مروان و ... با برنامه ریزی مختلف ولی حساب شده در قالب دعا و مناجات حافظ اسلام ناب بودند، ناامید نبود، فعالیتی آرام و زیر پرده برای ساختن دوباره جامعه اسلامی از فعالیت های امام عزیز بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه