مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان| راهیابی ۳ ملی‌پوش به نیمه‌نهایی

۳ فرنگی‌کار کشورمان در رقابت‌های جوانان جهان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از ساعت 12:30 امروز (جمعه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات نوبت صبح، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان، تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب دنیس میهای از رومانی شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله به مصاف چیزو ماریویاما از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم مسعود کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 1 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و باید منتظر راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور اول با نتیجه 7 بر 3 ماریو ووکوویچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر اوندرج حاولکا از چک را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دونگ هیون یون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. چوبانی در این مرحله به مصاف لاچین والیف از آذربایجان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر جوهر اوزاروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار به مصاف تیموربک نسیم اف از ازبکستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه