آمریکا ناچار است شرایط ایران را بپذیرد

امام جمعه موقت نایین با تاکید بر اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا از دشمنی خودش دست برنمی‌دارد، ولی امروز ناچار است که شرایط ایران را بپذیرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین با اشاره به کودتای آمریکا برای بازگرداندن شاه، اظهار کرد: مصدق توانست انگلیس را بیرون کند اما اشتباه اول او اعتماد به آمریکا و اشتباه دومش عدم رهبری مردم بود، او هم از آمریکا کمک خواست هم مردم را نسبت به اهدافش آگاه نکرد لذا شکست خورد.

وی درخصوص آغاز هفته دولت گفت: فرصت خدمت به مردم و نعمت خدمت به شیعیان فرصت خوبی است که دولت مردان و مسؤولان باید آن را مغتنم شمرده و قدر آن را بدانند.

شفیعی افزود: اگر دولت‌ها می‌خواهند پابرجا بمانند باید به رسم دادگری و عدالت پیش بروند چرا که هیچ دولتی بر اساس ظلم ماندگار نشده است.

امام جمعه موقت نایین با تاکید بر اینکه صدای به نتیجه رسیدن برجام دارد به گوش می‌رسد، خاطر نشان کرد: آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست و از دشمنی خودش هم دست برنمی‌دارد اما الان ناچار است که شرایط ایران را بپذیرد.

وی اضافه کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران بی تاثیر نبوده و مردم را تحت فشار قرار داده اما هدف اصلی آن‌ها این بوده که مردم را در مقابل نظام قرار بدهند در حالی که این مردم همچنان بر عهد و پیمانی که بسته‌اند استوار مانده و هیچ گاه دست پیمان به آمریکا نخواهند داد.

شفیعی در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه امام سجاد(ع)، اظهار نمود: امام راحل(ره) در حالات امام سجاد(ع) می‌فرمایند که علی بن الحسین(ع) بسیار سجده‌کننده بود و به گونه‌ای نماز می‌خواند که انگار نماز آخر اوست و معصومین توصیه می‌کنند شما هم به گونه‌ای نماز بخوانید که انگار نماز وداع‌تان است.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ق/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه