آیین تحلیف شورای شهر قرچک برگزار می‌شود

فرماندار قرچک از بازگشت شورای شهر قرچک خبر داد و گفت: با اجرای رأی دیوان عدالت اداری، آیین تحلیف اعضای شورای شهر قرچک هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: با استعلام انجام گرفته از شعبه ۶ دیوان عدالت اداری و تأئید حکم بازگشت اعضای شورای اسلامی شهر قرچک، آئین تحلیف اعضای شورا بر اساس بالاترین رأی مأخوذه در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در هفته پیش رو انجام می‌شود.

وی گفت: در ایام گذشته بی‌اخلاقی‌هایی از سوی برخی از افراد انجام گرفت و فرمانداری قرچک را متهم کردند که قصد اجرای حکم دیوان عدالت را ندارند در حالی که همه ما تابع قانون و رأی دیوان عدالت اداری به عنوان سند رسمی جمهوری اسلامی بوده و اگر این تأخیر در اجرای حکم صورت گرفته فقط به خاطر رفع ابهام بوده است.

فرماندار قرچک افزود: در رأی شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری صراحتا به موضوع برگزاری تحلیف اشاره نشده و فقط اظهار شده بود که ابطال کل انتخابات معنایی ندارد و باید با متخلفین برخورد شود و در استعلام صورت گرفته، این موضوع پیگیری شد که چه افرادی تخلف کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه