تأکید احزاب اردنی بر حمایت از سوریه

ائتلاف احزاب ملی و چپ‌گرای اردن بر حمایت از سوریه، وحدت ملت این کشور و تمامیت ارضی آن برای مقابله با تجاوزات و محاصره تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «فؤاد دبور» سخنگوی ائتلاف و دبیر کل حزب «البعث العربی التقدمی» بر ایستادگی در کنار سوریه برای مقابله با تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک این کشور و اشغالگری آمریکا تأکید کرد.

وی گفت: «ما بار دیگر بر ایستادگی در کنار سوریه برای مقابله با تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک این کشور و مقابله با اشغالگری آمریکا در خاک سوریه که نفت و ثروت سوریه را به سرقت می‌برد و نیز مقابله با اشغالگری ترکیه و گروه‌های تروریستی، تأکید می‌کنیم.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، دبور گفت که درگیری با دشمن صهیونیستی، درگیری تا آزادسازی اراضی اشغالی فلسطینی و عربی است.

وی بر ضرورت مقابله با دشمن صهیونیستی با استفاده از تمامی اشکال مقاومت تأکید کرد و گفت که ملت عربی فلسطین که در سراسر فلسطین با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کند، از اراده پایداری و شجاعت برخوردار و قادر است با دشمن اشغالگر مقابله کند.

وی همچنین بر حمایت ائتلاف مذکور از ملت لبنان برای مقابله با دشمن صهیونیستی که نفت و گاز آن را به سرقت می‌برد و نیز حمایت از این ملت برای استفاده از ثروت خود با وجود تلاش‌های صهیونیستی و شرکای آمریکایی برای جلوگیری از دستیابی این ملت به حق خود، تأکید کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه