وای به حال کسانی که قدر مردم با بصیرت ایران را ندانند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: وای بر حال کسانی که قدر مردم با بصیرتی چون مردم ایران را ندانند، مردمی که با تمام شرایط و سختی‌های موجود پشتیبان نظام و ولایت شان هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از فریدن، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ظهر امروز با حضور در نماز جمعه این هفته شهر داران در سخنرانی پیش از خطبه‌ها با بیان اینکه حضور مردم در رویدادهای حساس نشانگر پشتیبانی از انقلاب است، اظهار داشت: امروز خداوند متعال این نعمت را بر کشور ما ارزانی داشته که مردم پشتیبان انقلاب باشند.

وی  اظهار داشت: دشمنان با سیاه‌نمایی و بازی‌های رسانه‌ای می‌خواهند به جامعه القاء کنند که مردم کشور ما از دین و مذهب برگشتند و ایمان‌شان ضعیف شده اما شاهد بودیم که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند، دشمنان ما همیشه اشتباه کردند چون مردم ما را خوب نشناختند.

فرهنگ ادامه داد: مردم ما در ایام محرم با حضور چشمگیر در مراسمات سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند که دلبسته اهل بیت و اسلام هستند و پای دین و مذهب خود ایستادند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به آیه ۳۵ سوره مائده، تاکید کرد: سه نکته می‌تواند جامعه اسلامی را در پیشبرد اهدافش تقویت کند؛ ابتدا تقویت تقوای فردی است زیرا ریشه تمام کارها به داشتن تقوا برمی‌گردد اگر فردی تقوا نداشته باشد نمی‌تواند خود، جامعه و خانواده را از آسیب‌های آخرالزمانی حفظ کند، امروز دشمنان با ساخت فیلم، کلیپ و انتشار آنان تقوای مردم را نشانه رفته‌اند.

وی تصریح کرد: نکته دوم استفاده از ابزار و وسایل الهی است که خداوند برای کمک به امت اسلامی در اختیار آنان قرار داده اند.

فرهنگ گفت: برگزاری پرشکوه نماز جمعه یکی از این ابزارها است و این بزرگترین مشت بر دهان مستکبرین جهان هست که خیال می‌کنند، مردم با اجبار در صحنه حاضر می شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ادامه داد: وای بر حال کسانی که قدر مردم با بصیرتی چون مردم ایران را ندانند، مردمی که با تمام شرایط و سختی‌های موجود پشتیبان نظام و ولایت شان هستند.

وی  بیان کرد: جهاد فی سبیل الله یکی از راهکارها برای تقویت و شکوه دین و انقلابمان است؛ ما انواع جهاد داریم از جهاد مالی تا فکری ولی امروز زمان جهاد تبیین است در زمانی که دشمنان با غبار آلود کردن فضا به دنبال اهداف خود می‌گردند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه