امام جمعه پردیس: واحدهای مسکن مهر زودتر تحویل شود/ بلاتکلیفی سه مجتمع ورزشی در پردیس

امام جمعه پردیس پردیس با اشاره به بلاتکلیفی سه مجتمع ورزشی در پردیس گفت: تعدادی از متقاضیان مسکن مهر ۱۲ سال پیش، پول داده اند و هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفته اند که مسؤولان باید نسبت به تحویل این واحدها اقدام کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی دنیای مجازی، اظهار کرد: دنیای مجازی بومی؛ مؤلفه‌ای مهم در استقلال فرهنگی است زیرا تمام کشورهای پیشرفته دنیا، متناسب با فرهنگ جامعه متبوع، شبکه‌های اجتماعی دارند.

وی گفت: امروز کاربران ما از محصولات بیگانه استفاده می‌کنند که به مرور زمان فرهنگ آنها مورد پذیرش قرار می‌گیرد و فضای مجازی رها شده در کشور، در یک جنگ شناختی میان‌مدت و بلندمدت، نسل انقلاب را نشانه گرفته است.

امام جمعه پردیس افزود: از این رو باید شبکه‌های اجتماعی داخلی به سرعت تولید و با تبلیغات گسترده در اختیار کاربران ایرانی قرار بگیرد. متخصصان باغیرت و باهمت کشورمان، توان تولید شبکه‌های اجتماعی با کیفیت را دارند و این را با تولید چند نرم‌افزارِ شبکه اجتماعی ایرانی ثابت کرده‌اند؛ ولی برای تقویت آنها دولت باید با تمام نیروی خود به آنان کمک و موانع پیش روی آنها را بر طرف کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شکار سلمان رشدی ملعون و اینکه این اقدام یعنی حرف امام بر زمین نخواهد ماند، ابراز کرد: «سلمان رشدی» خبیث و مفلوک، نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» جمعه شب، قبل از شروع سخنرانی خود در غرب ایالت نیویورک، توسط جوان ۲۴ ساله به نام هادی مطَر، مورد حمله قرار گرفت و طبق برخی گزارش‌ها وی قدرت بینایی و تکلم خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است و نشان از این است که حرف امام(ره) برزمین نخواهد ماند و بسان تیری که از چله رها شده سرانجام به هدف اصابت خواهد کرد و این همان پیش‌بینی امام خامنه‌ای است.

امام جمعه پردیس با اشاره به مذاکرات رفع تحریم‌ها در کشاکش جنگ اراده‌ها و روایت‌ها، عنوان کرد: بحث مذاکرات این روزها داغ است و مذاکراتِ رفع تحریم ها در کشاکش جنگِ اراده‌ها و روایت‌ها قرار گرفته است و نظام سلطه با جنگ روایت ها می‌خواهد از مذاکره وین، چیزی عاید ایران نشود و باز هم با فریبکاری، یک متنی را با عجله و فشار بر ایران، به نتیجه دلخواه خود برساند.

حجت الاسلام حسینی افزود: ایران قوی چون از ذات فریبکاری آمریکا فهم درستی دارد، تا آمریکا به خواسته به حق ملت عزیز ایران که رفع کامل تحریم ها با تضمین است را تمکین نکند، ایرانِ بصیر، چیزی را امضا نخواهد کرد و طرف‌های غربی مقصر هستند زیرا با زور و تزویر می‌خواهند حرف خود را پیش ببرند.

وی ضمن بیان اینکه مراسم تجلیل از آزاده های بصیر و غیرتمند و صبور در مصلی پردیس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به حضور آزاده های عزیز شهرستان پردیس در نماز جمعه خیر مقدم عرض می کنم و این روز را به این عزیزان تبریک می‌گویم زیرا روزی است که بینی دشمن به خاک مالیده شد چون نتوانستند از اسرای دفاع مقدس به نفع خود بهره برداری کنند.

امام جمعه پردیس در ادامه با اشاره به نیاز شدید جوانان و نوجوانان شهرستان پردیس به فضای ورزشی و تفریحی، ابراز کرد: شهرستان پردیس شامل شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود از جمله شهرهای جوان است که جوانان و نوجوانان خوب و بااستعداد و انقلابی را در خود جای داده است و روز به روز نیز با توجه به ساخت و تحویل مسکن مهر بر جمعیت این جوانان افزوده می‌شود و تمام این جوانان نیازهایی در زمینه های فرهنگی، مذهبی، تفریحی، ورزشی، علمی، پژوهشی و... دارند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تأسف بار است که در برخی از فازها و محلات پرجمعیت شهرستان حتی یک زمین چمن ورزشی هم وجود ندارد! که امیدوارم مسئولین جدید اقدامات خوبی را در این زمینه داشته باشند و بدتر اینکه در شهرستان چند مکان ورزشی آماده به کار وجود دارد اما با عدم نظارت و عدم رسیدگی سریع در گیر و دار اختلافات بلا استفاده مانده است.

وی با اشاره به سالن های ورزشی بلاتکلیف شهرستان، عنوان کرد: سالن ورزشی شهرک طلائیه بومهن با هزینه بالایی ساخته شده، اما بدلیل اینکه بدون نظارت ساخته شده، بعدها دچار اشکالات فنی شده و الان به جای اینکه جوان و نوجوان در راستای سلامت و ورزش و غیره از آن استفاده کنند، محل تجمع معتادان شده است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: استخر و سالن بدنسازی تشریفات که کاملاً آماده استفاده است اما به خاطر اختلافات و غیره همینطور بلا استفاده رها شده است و جوان و نوجوان ما باید برای استفاده از استخر هزینه بالایی را صرف و به مناطق مختلف شهر تهران عزیمت کنند و امروز سالن ورزشی و استخری تازه تاسیس و نو در مجتمع آرتمیس پردیس داریم که درگیر اختلافات داخلی است.

حجت الاسلام حسینی خطاب به مسوولان گفت: از مسوولان استدعا دارم به این موارد رسیدگی سریعی داشته باشند و جلوی تغییر کاربری‌های ورزشی به تجاری را بگیرند زیرا ورزش، نشاط و سلامتی برای جوان و نوجوان در اولویت است که اگر تأمین نشود آسیب‌های مخرب فراوانی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حیاط مصلی نماز جمعه تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر با بنر و پلاکادر حضور پیدا کردند، تاکید کرد: این افراد حرفهای زیادی داشته و عصبانی هستند زیرا ۱۲ سال می گذرد و پول و داشته هایشان را گرفتند و وعده تحویل یک تا دو ساله واحدها را دادند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: سالها گذشت اما مردم همچنان انتظار می کشند و امروز با تورم بالا توان پرداخت رهن و اجاره را نداشته و عصبانی و ناراحت هستند و حقشان است که واحدهای خود را تحویل بگیرند.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به پردیس گفتند مردم به تعهدات خود عمل کردند و امروز دولت باید به تعهدات خود عمل کنند و تاکید کردند مساکن مهر طی یکسال تحویل متقاضیان شود.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در اولیت پیگیری مسوولان شهرستان است، ابراز کرد: توصیه‌ای به مردم و دولت داریم که مردم بدانند حدود یکسال از عمر دولت می گذرد و به جد تامین اعتبار هستند و به مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز توصیه می کنیم خود را جای مردم گذاشته و به کارها سرعت بدهند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه