ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت/ هراز به صورت مقطعی مسدود می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک سنگین و پرحجمی را در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد هستیم اما بار ترافیکی در محدوده شهرهای گیلاوند، جاجرود و آزادراه پردیس-تهران فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است اما در برخی مناطق این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: محور هراز در صورت افزایش بار ترافیکی از جنوب به شمال و به صورت مقطعی مسدود می شود و پس از تخلیه بار ترافیکی این محور به سمت شمال و تا زمان کم بودن بار بازگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

این مقام نظامی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و در برخی مناطق این محور مانند محدوده شهرهای گیلاوند، مهرآباد و گدوک با بار ترافیکی بیشتر و کندی عبور و مرور روبرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان، تردد وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، خاطرنشان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه