مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان| 3 طلا در انتظار ایران/کاووسی حذف شد، نگهداری به جدول بازنده‌ها رفت

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در حالی پیگیری شد که 3 کشتی‌گیر کشورمان فینالیست شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان عصر امروز در بلغارستان پیگیری شد که ایمان محمدی، بوالفضل چوبانی و فردین هدایتی فینالیست شدند. مسعود کاووسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کامل به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب دنیس میهای از رومانی شد. با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، نگهداری شانس ادامه کار را در جدول بازنده‌ها پیدا کرد. 

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله به مصاف چیزو ماریویاما از ژاپن رفت که در یک کشتی زیبا و حساس با نتیجه 4 بر صفر پیروز و فینالیست شد.

در وزن 77 کیلوگرم مسعود کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 1 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد. باتوجه به عدم حضور حریف کاووسی در فینال، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور اول با نتیجه 7 بر 3 ماریو ووکوویچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر اوندرج حاولکا از چک را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دونگ هیون یون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. چوبانی در این مرحله در با مصاف لاچین والیف از آذربایجان با نتیجه 8 بر یک به برتری رسید و فینالیست شد.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر جوهر اوزاروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار به مصاف تیموربک نسیم اف از ازبکستان رفت که ضمن برتری 5 بر یک راهی فینال شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه