کشف 50 کیلو شیشه در انبار ضایعات در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۰ کیلو شیشه طی بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار ضایعات در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد نیکبخت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصدهای هوشمندانه خود دریافتند یکی از سوداگران مرگ مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی شیشه را از مرزهای شرقی کشور وارد استان کرده و در انبار ضایعات خود واقع در شهر اصفهان دپو کرده تا به صورت خرده به فروش برساند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از مرجع قضایی از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۵۰ کیلو شیشه کشف شد.

نیکبخت با اشاره به پلمب این انبار گفت: در این رابطه یک نفر که در زمینه خرید و فروش شیشه فعالیت می‌کرد دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین از کشف ۱۱۶کیلو مواد مخدر شامل ۱۰۱ کیلو تریاک، ۱۰ کیلو شیشه و ۵ کیلو هروئین طی شب گذشته توسط مأموران یگان تکاوری، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان و نائین در ورودی‌های استان خبر داد و بیان کرد: در این رابطه ۷ سوداگر مرگ دستگیر و ۴ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی تریلر نیز توقیف شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه