اختصاص ۳۵ میلیارد تومان به ۳ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در نهاوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان به سه پروژه نیمه‌کاره در نهاوند خبر داد.

علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد با اشاره به سفر روز گذشته خود به شهرستان نهاوند اظهار کرد: از محل اعتبارات ریاست جمهور به استان، ۳۵ میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌کاره سالن چندمنظوره باباقاسم، استخر شهرک طالقانی و استخر مجموعه بانوان شهرستان اختصاص ‌داده ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه استخر مجموعه بانوان و استخر شهرک طالقانی بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال انجام مراحل پایانی هستند، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند این پروژه‌ها از محل سفر ریاست‌ جمهوری تامین اعتبار شده و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند به‌خصوص این دو پروژه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه پروژه‌های شهرستان نهاوند روند خوبی دارند اما لازم است تلاش بیشتری کنیم تا با اولویت‌بندی دقیق هرچه سریع‌تر به سرانه ورزشی اضافه شود، عنوان کرد: نهاوند باید با تلاش و همت ورزشکاران و قهرمانان به دوران پرافتخار خود برسد چراکه ظرفیت و توانمندی‌های بسیاری در رشته‌های ورزشی وجود دارد.

حقیقی به ضرورت استفاده از زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان توسط علاقمندان به فوتبال اشاره کرد و افزود: نهاوند در چندین رشته ورزشی از جمله کشتی، بسکتبال و فوتبال مستعد و توانمند است و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق شاهد حضور پررنگ ورزشکاران شهرستان در رقابت‌های ملی و فراملی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش جمعی مسئولین شهرستان و همکاران دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در صدد هستیم هرآنچه شایسته علاقمندان به ورزش استان است را فراهم کنیم، تصریح کرد: سعی خواهم کرد همزمان با هفته دولت پنج پروژه ورزشی را در نقاط مختلف استان همدان به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 3140/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه