۴۷ پروژه در هفته دولت در قشم به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با هفته دولت ۴۷ طرح عمرانی، آموزشی، بهداشتی و شیلاتی به ارزش 2 هزار و 513 میلیارد و 490 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قشم، محمد محمدحسینی تختی امروز در نشست خبری تشریح پروژه های آماده افتتاح هفته دولت بیان کرد: از  14 حوزه خدمات بهداشتی درمانی، ورزش و جوانان، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، شیلات، راه و شهرسازی، عمران شهری، برق، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهیاری ها و هواشناسی نام برد.

محمدحسینی تختی با بیان اینکه اعتبارات پروژه های امسال در مقایسه با پارسال از رشد 80 درصدی برخوردا هستند، افزود: پارسال ۴۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری پروژه های هفته دولت هزینه شد که این رقم ارزش ریالی پروژه های ملی سال جاری را هزار و 588 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد.

وی در ادامه از 8 میلیارد ریال اعتبار استانی به عنوان  بخشی دیگر از منابع تکمیل پروژه های هفته دولت نام برد و افزود: سهم بخش خصوی از افتتاح پروژه های هفته دولت ۲۷ درصد بوده که رقمی بالغ بر ۹۲۵ میلیارد ریال و 430 میلیون ریال را شامل می‌شود.

محمدحسینی تختی گفت: توزیع برق وبرق منطقه ای با تعداد پنج پروژه و آموزش‌وپرورش با ۹ پروژه بیشترین تعداد پروژه آماده بهره‌برداری در هفته دولت را به خود اختصاص داده‌اند.

بهره‌برداری از پروژه چنیدین ساله سالن ورزشی سام و زال قشم تا دهه فجر امسال

فرماندار قشم همچنین ضمن اذعان به طولانی‌شدن اجرای پروژه ورزشگاه سام و زال قشم بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تخصیص بودجه، این پروژه تا هفته دولت دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین بر ضرورت آبرسانی به شهرها و مناطق غربی تر قشم تاکید کرد و افزود: در چند ماه گذشته اقدامات گسترده ای از سوی سازمان منطقه آزاد و آب و فاضلاب در این راستا انجام شده و با تخحصیص زمین در 3 نقطه و آغاز عملیات اجرایی، امیدواریم این پروژه ها هر چجه سریعتر به بهره برداری برسند.

فرماندار شهرستان قشم توزیع خدمات در سراسر شهرستان را از امتیازات پروژه های اهدایی به مردم در هفته دولت ذکر و اضافه کرد: در بخش مرکزی تعداد 31 پروژه ، بخش شهاب 4  و بخش حرا ۱۲ پروژه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/88074

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه