دومین روز از هفته دولت در میاندوآب به افتتاح مساکن مددجویان اختصاص یافت

در دومین روز از هفته دولت ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و ۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی با حضور معاون استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب در این شهرستان افتتاح شد.

 به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، در دومین روز از هفته دولت ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و ۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی با حضور معاون استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب در این شهرستان افتتاح شد.

چوپان‌نژاد، رئیس کمیته امداد در حاشیه آیین افتتاح اظهار داشت: هر کدام از این واحدها با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته، که از این مبلغ ۱۰۰ میلیون به صورت وام قرض الحسنه توسط بنیاد مسکن، ۹۰ میلیون تومان به صورت وام بلاعوض، ۳۰ میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه کمیته امداد و مابقی هم از ظرفیت خیرین استفاده شده است.

کریمی رئیس اداره بهزیستی نیز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت ۳ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب و ۲ واحد نیز در شهرستان باروق آماده افتتاح شده‌اند.

وی ادامه داد: اعتباری که جهت ساختن این واحدها به کار گرفته شده، اعم از تسهیلات و آورده شخصی حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان می‌باشد که ۶۹۰ میلیون تومان از این مبلغ به صورت تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۹ واحد به مددجویان تحویل داده شده بود که با تحویل این ۵ واحد، در جمع ۲۴ واحد در این شهرستان در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

خاطرنشان می‌شود در روز اول هفته دولت نیز اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در مصلای امام خمینی (ره) با حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه میاندوآب در این دیدار به تعبّد، توکل و توسل، لازمه رضایتمندی پروردگار را شرط رضایت مردم دانست و افزود: مردم بنای قضاوت بر عملکرد دولتها را عملکرد نمایندگان دولت در منطقه می دانند، فرماندار شهرستان به عنوان رییس جمهور و روسای ادارات در حکم وزرای دولت در منطقه هستند بنابراین تقویت و رشد دولت مستلزم بهبود نگرش و رضایتمندی مردم از مسئولان است که بحمدالله شاهد خوشبینی و رضایت مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی شهرستان هستیم.

وی در ادامه گفت: شاهد حرکت جهادی و انقلابی فرماندار در شهرستان ویژه میاندوآب هستیم، بهبود وضعیت شهرستان در حوزه‌های مختلف نسبت به سالهای قبل بر مردم کاملا مشهود و ملموس بوده و میاندوآب در تعامل و همکاری بین مدیران و مردم، جزو شهرستانهای برتر استان است، انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با حضور در تیم جهادی فرماندار، تنها در راستای خدمت بی منت و جلب رضایت مردم عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه