معاون دادستان کل کشور: دستگاه قضایی هرمزگان در حمایت از تولید و اشتغال پیشرو است+عکس

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در حمایت از تولید و اشتغال پیشرو است و سعی داریم کارهایی که در این استان به صورت آزمایشی صورت گرفته است را برای حل مشکلات عرصه تولید در استان های دیگر به ویژه استان های ساحلی به کار گیریم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصادی مقاومتی قوه قضائیه با همراهی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس از مجتمع آلمینیوم المهدی، کارخانه روغن حیات و مزارع پرورش میگو بندرعباس بازدید کرد.

سعید عمرانی در جریان بازدید از مجتمع آلمینیوم المهدی بندرعباس اظهار داشت: اقداماتی که در این مجتمع صنعتی دیدم بسیار ارزشمند است و مهندسان و متخصصانی که چنین کارهای عظیمی انجام می دهند، سبب افتخار هستند.

 

وی ادامه داد: ما باید از این اقدامات مهم تولیدی و صنعتی حمایت کنیم و موانع پیش روی تولیدکنندگان را برداریم.

سعید عمرانی همچنین در کارخانه روغن خوراکی حیات حضور یافت و از بخش‌های مختلف و خطوط تولیدی این شرکت بازدید کرد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در گفت‌وگو با مدیران و کارگران شرکت روغن حیات، تأکید کرد: اولویت دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری‌ مشروع و قانونی است و در همین راستا، به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه ایجاد گردد.

 

وی در بازدید از مزارع پرورش میگو شرق بندرعباس نیز با اشاره به توانمندی های موجود در این مجتمع تولیدی اظهار داشت: می‌توانیم با حمایت از سرمایه گذاران در این محیط مستعد و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و آرزوی بسیاری از کشورهای جهان است، گام‌های خوبی در جهت رونق تولید و اشتغال برداریم. 

 

وی همچنین یکی از اهداف بازدیدهای خود از استان‌های مختلف کشور را آشنایی با زحمات همکاران قضایی در جهت حمایت از رونق تولید در راستای عمل به تأکیدات رئیس قوه قضاییه برشمرد. 

اقدامات دستگاه قضایی در هرمزگان را به کشور گسترش می‌دهیم

عمرانی در ادامه اذعان داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در حمایت از تولید و اشتغال پیشرو است و سعی داریم کارهایی که در این استان به صورت آزمایشی صورت گرفته است را برای حل مشکلات عرصه تولید در استان های دیگر به ویژه استان های ساحلی به کار گیریم. 

 

وی یادآور شد: در تلاشیم با اقدامات حمایتی در حوزه تولید و اشتغال و حرکت در جهت شکوفایی اقتصادی، کاهش تورم و افزایش ارزش پول ملی از مشکلات معیشتی مردم بکاهیم. 

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در حاشیه این بازدیدها معاون قضایی دادستان کل کشور با صنعتگران و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی به صورت چهره به چهره گفت‌وگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و برای رفع موانع پیش رو دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ 3728
 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه