رسیدگی به مشکلات مردم به صورت مستر در دستور کارست

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم به هفته ای خاص اختصاص ندارد و در طول هفته به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زاهدان حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در حاشیه برگزاری میز خدمت جهادی با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، اظهار کرد: افتخار داریم در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت در خدمت وزیر دادگستری باشیم که ایشان با حضور در مصلی قدس زاهدان و شرکت در میز خدمت مشکلات مردم را رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: هدف از شرکت در این میزهای خدمت این است مشکلات را شناسایی و از نزدیک با مردم ارتباط بیشتری بگیریم.

وی تاکید کرد:  نباید میز خدمت اختصاص به هفته ای خاص داشته باشد می دانیم مشکلات مردم فراوان است ما در طول هفته در محل کارمان ملاقات مردمی داریم اگر رفع مشکلات مردم را به یک روز در سال اختصاص دهیم درست نیست لذا شرایط برای ملاقات در طول هفته با مدیران فراهم است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مردم می‌خواهیم مشکلات خود را اگر احساس می کنند که قابل حل نیست به مسولین ارشد اعلام کنند، قطعا می توانیم در استان مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/3139

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه