تیر اشکان اشک تراکتوری‌ها را درآورد

تیم تراکتور با گل وقت‌های تلف شده بازیکن سابقش برابر تیم فولاد خوزستان مغلوب شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در اهواز مهمان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی در پایان با برتری 3 بر 2 فولاد خوزستان به اتمام رسید.

نیمه نخست بازی با همان گل زودهنگام میزبان از نقطه پنالتی آغاز شد و در ادامه گل دوم فولادی‌ها از باز هم از نقطه پنالتی به گل رسیده و نتیجه نیمه نخست دو بر صفر به سود فولاد خوزستان پایان یافت در این نیمه یک بار هم تیر دروازه تیم تراکتور به لرزه درآمد.

اما حکایت نیمه دوم کاملا متفاوت بود. ابتدا هادی محمدی با شوتی از راه دور یکی از گل‌های خورده را پاسخ داده و در ادامه آقاجان‌پور با تیزهوشی و ضربه دقیق بازی را به تساوی کشاند.

بعد از گل تساوی، تراکتوری‌ها دو بار فرصت پیش افتادن از فولاد را داشتند. ابتدا محمد عباس‌زاده فرصت تک به تک برابر دروازه فولاد را از دست داده و در ادامه ضربه بازیکن تراکتور هم به تیر دروازه فولاد خوزستان برخورد.

در دقیقه 93 بازی تیم فولاد خوزستان با ضربه سر اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم تراکتور به گل سوم و پیروزی بخش دست یافت تا این بازی پر افت و خیز به سود تیم فولاد به اتمام رسد و شاگردان جواد نکونام نخستین برد خود را جشن گیرند.

تراکتور هم با یک امتیاز همچنان در رده‌های پایین جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/60017

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه