ویژگی مهم دولت سیزدهم مردم‌داری و عدالت‌محوری است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مردم داری و عدالت محوری ویژگی‌های اصلی دولت است و در سایه این ویژگی رسیدن به مسیر سازندگی و عمران استان را هدف اصلی قرار می‌دهیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بجنورد،صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان، قوای مجریه، قضاییه و مقننه را سه رکن مهم بستر ساز کشور دانست و اظهار کرد: مردم داری و عدالت محوری ویژگی‌های اصلی دولت است و در سایه این ویژگی رسیدن به مسیر سازندگی و عمران استان را هدف اصلی قرار می‌دهیم.

وی گفت: سه قوا تمام اجزای حاکمیت را شکل می‌دهند، لذا همگان باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند زیرا عدم توجه موجبات خسران و ضرر را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، رئیس‌کل دادگستری استان نیز اظهار کرد: در شرایط خاص کشور دولت تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی استان خود را در کنار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی می‌ببینید، افزود: اهداف همه ما یکی است اما مسئولیت‌ها متفاوت بوده که هدف اصلی ساختن تمدن اسلامی است.

این مقام مسئول ایجاد نظم و امنیت را مهم ترین رسالت مجموعه قوه قضاییه دانست و گفت: تکلیف ما این است در تمام حوزه‌ها کمک حال دولت باشیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه