اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان از منابع برق و آب کشور به گیلان

به گفته استاندار گیلان، در بخش برق و آب، یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد کل کشور به گیلان تعلق گرفته که بخش زیادی برای تالش در نظر گرفته شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد ازتالش، اسدالله عباسی امروز در آئین بهره‌برداری همزمان پروژه‌های ملی و زیربنایی برق گیلان در لیسار تالش با اشاره به اینکه ما دولت را در زمان حاد کرونا تحویل گرفتیم، به طوری‌که که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار داشت، دولت موفق شد کرونا را به خوبی مدیریت کند. 

وی با بیان اینکه عملکرد دولت و نظام باید برای مردم بازگو شود تا به این باور برسند که ما بر اساس اسناد بالادستی و سند چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه گام برداشته و آنچه که حق مردم است ادا می‌کنیم، گفت: مدیریت جهادی ریشه در اخلاق اسلامی دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کشور استفاده کنیم.  

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به جای گره زدن سرنوشت مردم به مذاکرات بیهوده، به داشته‌ها و توان داخلی تکیه کرد، افزود: امروز نیز در حوزه مذاکرات و دیپلماسی خارجی اقدامات اثربخشی شکل گرفته است. 

وی به اجرای پروژه کنارگذر تالش اشاره و با بیان اینکه وضعیت و ترافیک کنونی در شأن مردم این منطقه نیست، گفت: ما امروز وارث گران شدن اجاره و خرید مسکن هستیم که در این خصوص دولت برنامه‌های خوبی دارد.  

عباسی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سبب شد ۱۹ هزار میلیارد تومان سرمایه به استان وارد شود، افزود: دو هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان تا زمان حاضر تخصیص یافته و ابلاغ شده و کارها نیز با سرعت به پیش می‌رود.  

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش برق و آب، یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد کل کشور به گیلان تعلق گرفته که بخش زیادی برای تالش در نظر گرفته شده، گفت: یک‌هزار میلیارد تومان نیز برای زیرساخت گیلان که دروازه اقتصاد و تجارت دنیا خواهد شد در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه