روایتی از «#همدان _ تنها _ نیست» در فضای مجازی/ گوشه‌ای از مهربانی‌های قاب‌ گرفته

درست یک‌هفته‌ای می‌شود اینجا همدان، ترکیب معرفت و از خودگذشتگی در قالب انواع و اقسام مهربانی‌ها قاب گرفته و در محافل مجازی دست به دست می‌شود؛ یک هفته‌ای می‌شود، کم آبی بهانه ساخته برای نذر آب و هشتک و دست یاری، اینجا زلالی آب پیشکش می‌کنند؛ از کشاورز و همسایه بگیر تا گروه جهادی و طلبه.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد-همدان: یک هفته‌ای می‌شود همدان و غم سرزده آب سر زبان‌ها افتاده و داستان قهربازی و قطعی روزانه و بلکه هفتگی نُقل محافل مجازی شده؛ یک هفته‌ای که سیلاب آب‌ این کهنه‌دیار را فراموش کرده و ولوله کم‌آبی به پا شده و کار به دبه و آب معدنی رسیده است.

آری درست یک‌هفته‌ای می‌شود همدان سرخط اخبار شده و غم آب بر خشت خشت تن و جانمان آوار، اما دقیقا یک‌هفته‌ای هم می‌شود میان بحبوحه غم آب، مهربانی گُل کرده و موسم همدلی آغاز شده.

اینجا همدان فصل مهر و مهرورزی شده، روزهای آخر مرداد و نخستین روزهای شهریور فصل همدلی بین تقویم جا باز کرده و در اولین ساعات بحران آب، همزمان با عتاب و خطاب عده‌ای؛ موج‌ یکدلی، عشق و ایثار بر ساحل انسانیت با تمام قوا می‌کوبد و نسیم روح‌بخش مروت و جوانمردی وزیدن گرفته است.

درست یک‌هفته‌ای می‌شود اینجا همدان، ترکیب معرفت و از خودگذشتگی در قالب انواع و اقسام مهربانی‌ها قاب گرفته و در محافل مجازی دست به دست می‌شود؛ اینجا همدان یک هفته‌ای می‌شود مردم با تپش قلب‌ها وضو می‌گیرند و نور را در وجود یکدیگر می‌یابند.

یک هفته‌ای می‌شود کم‌آبی بهانه ساخته برای نذر آب و هشتک و دست یاری، اینجا زلالی آب پیشکش می‌کنند؛ از کشاورز و همسایه بگیر تا گروه جهادی و طلبه؛ یک هفته‌ای می‌شود عکس و دست خط و فیلم از این صفحه به آن صفحه روانه و نُقل محافل می‌شود. 

اینجا آسمان محو زمین شده و به زمینی‌یان رشک می‌برد، انگاری هوس باریدن گرفته و نذر آب؛ اینجا هشتک همدان تنها نیست به راه افتاده و از جای جای ایران بر لب خشکیده  و ترک‌خورده همدان آب ارزانی می‌کنند.

گوشه‌ای از مهربانی‌های قاب‌ گرفته و هشتک «#همدان _ تنها _ نیست» حتی جهاد آبرسانی این کهنه دیار  پیش روی شماست: 

نذر آب کشاورزان

همسایه یعنی گنج

زنگ جهاد آبرسانی 

همدان تنها نیست

انتهای پیام/89033/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه