سامانه عضویت تعاونی مسکن فرهنگ و هنر بندرعباس راه اندازی شد

سامانه عضویت تعاونی مسکن فرهنگ و هنر بندرعباس توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان هفته گرامیداشت دولت رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ظهر امروز در مراسم رونمایی گفت: بعد از نشست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با هنرمندان و خانواده فرهنگ ، هنر و رسانه وی ایجاد تعاونی مسکن برای هنرمندان رشته های مختلف را بعنوان یک ضرورت و اولویت اعلام و دستورات لازم جهت اجرایی شدن و مهیا کردن زیر ساخت لازم را صادر کردند.

وی افزود: بر همین اساس جلسات مختلف برگزار و جهت شفافیت در تمام مراحل این اقدام سامانه عضویت تعاونی مسکن فرهنگ و هنر بندرعباس آماده و از امروز به مدت 30 روز تقویمی هنرمندان و خانواده فرهنگ و هنر که شرایط لازم برای بهره مندی از مسکن ملی را که از تعهدات دولت سیزدهم می شود را دارند می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: هنرمندان و متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و قوانین به سامانه مراجعه و پس از مطالعه آن نسبت به عضویت اقدام کنند.

جهانگیری اضافه کرد: همه هنرمندان و صنوف فرهنگی، هنری و قرآنی می توانند در این خصوص اقدام کنند و پس از بررسی کمیته ارزیابی و انجام استعلامات لازم، نتیجه از طریق پیامک به اطلاع آنها خواهد رسید.

وی هدف از این اقدام را امید آفرینی در جامعه فرهنگ و هنر دانست و گفت: بسیاری از فعالان در حوزه فرهنگ و هنر دارای مشکلات در خصوص مسکن هستند و این بستر می تواند زمینه لازم جهت خانه دار شدن و بهره مندی از خدمات دولتی را برای هنرمندان فراهم سازد.

متقاضیان برای ورود به سامانه عضویت در تعاونی فرهنگ و هنر بندرعباس از لینک https://maskan.fhbnd.ir زیر استفاده نمایند.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه