مسئولان پاسخگویی مشکل آب را به دیگری حواله ندهند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با اشاره به بحران آب در همدان، گفت: مسئولان پاسخگویی مشکل و بحران آب را به دیگری حواله ندهند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، سعید حاجی‌بابایی صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا، با اشاره به سخنان مسئولین در خصوص مشکل آب و آبرسانی، اظهار کرد: مواردی که در خصوص تامین و حل مشکل آب توسط مسئولان مطرح می‌شود سراسر امید و نقطه قوت است اما واقعیتی که در کف میدان اتفاق افتاده و دیده می‌شود متفاوت‌تر از گفته‌هاست.

وی با انتقاد از اینکه برخی از مناطق شهر حدود ۱۲ روز است که آب ندارند؛ گفت: در این خصوص چه کسی پاسخگوست و چه کسی باید پیگیر موضوع باشد این در حالی است که مسئولان ما از وضعیت مطلوب سخن می‌گویند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: ضمن تشکر از اینکه کار چندین ساله در چند ماه دارد انجام می‌شود اما چرا در مدت چهار ماه، کار موثری برای تامین آب برای بحران آب نشد این در صورتی بود که کمبود و بحران پیش‌بینی شده بود، چرا جیره‌بندی صورت نگرفت؟

وی گفت: چرا با وجود پیش‌بینی بحران آب کشت محصولات پرآب‌بر را محدود نکردند؛ در این زمینه متولیان امر باید پاسخگو باشند.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: این بحران و مشکلات برای مردمی به وجود آمده است که در عرصه‌های مختلف با حضور پررنگ و پرشور خود پای نظام و انقلاب بوده‌اند چرا باید سختی‌ها را اول مردم متحمل شوند و گرفتار مشکلاتی شوند که از ابتدا قابل حل بوده است؟

وی همچنین به مشکلات اجتماعی که به دلیل بحران آب به وجود آمده اشاره کرد و گفت: در این بین بیماران و سالمندان و مشکلاتی که معلولیت جسمی دارند چگونه می‌توانند به دنبال تامین و تهیه آب باشند؟

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه اشکالات را باید پذیرفت گفت: یکی از عمده اشکالات کشور و شهر ما این است که مشکلات و مسائل را به دوره‌های قبل نسبت داده و به دیگری حواله می‌دهند و این درست نیست شخص مسئول باید خود پاسخگو باشد و عذرخواهی کند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه