افتتاح پروژه‌های هفته دولت در نکا و بهشهر

طرح‌های عمرانی در نکا و بهشهر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شرق مازندران، در پنجمین روز از هفته دولت، طرح‌های مخابراتی و برق در نکا با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و ۴ طرح  بهداشت و درمان و خدماتی در بهشهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها  اظهار کرد:  طرح‌های مختلف فناوری و مخابراتی در چاله پل و طرح  اصلاح و بهینه‌سازی  امور توزیع برق در میانگاله نکا  با اعتبار ۵۰  میلیارد ریال در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار نکا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های استاندار و نماینده  مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و همچنین جذب مشارکت بخش خصوصی، در هفته دولت سال جاری در مجموع ۳۳ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۱  میلیارد تومان در شهرستان نکا کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت‌های مختلف، محور توسعه پایدار این شهرستان را صنعت، کشاورزی و گردشگری دانست و یادآور شد: باید در محورهای مختلف با تلاش و همدلی و وحدت به توسعه همه جانبه دست یافت.

بابایی افزود: دولت سیزدهم توانست با حضور مستمر در میان مردم و عرصه‌های مختلف و با ایجاد ارتباط و همچنین جدیت و عزم مسؤولان در راستای خدمت‌رسانی و انعکاس گسترده این خدمات، حس آرامش و امیدآفرینی را به جامعه تزریق کند و در ادامه راه همه ما باید با ارائه خدمات مطلوب به مردم برای سربلندی نظام تلاش کنیم.

بابایی گفت: همچنین نمایشگاه صنایع دستی بمناسبت هفته دولت به همت و تلاش اداره میراث فرهنگی و گردشگری در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گفته فرماندار نکا در طول هفته دولت ۳ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در نکا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴طرح  بهداشت و درمان و خدماتی در بهشهر

فرماندار بهشهر نیز گفت: در پنجمین روز از هفته دولت ۴ طرح  بهداشت و درمان و خدماتی در بهشهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

علی‌اصغر میرزایی اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته دولت، مراکز درمان سرطان،ناباروری و آموزشگاه بهورزی شرق استان مازندران و پایگاه سلامت شهری شماره ۲ خلیل شهر(رکاوند) با حضور خیر دکتر اکبر ملک پور و مسؤولان شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بخش درمان سرطان،ناباروری بیمارستان خاتم الانبیاء با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ومرکز آموزش بهورزی شرق مازندران باداعتبار ۷۰ میلیارد ریالی توسط خیر دکتراکبر ملک پور ساخته شد و پایگاه سلامت شهری شماره ۲ خلیل شهر  هم در رکاوند توسط خانواده شهیدسیدمهدی حسینی رکاوندی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ساخته و تحویل بهداشت و درمان شد.

وی یادآور شد:کلنگ کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی میانکاله بهشهر هم  با حضور فرماندار ، امینی رئیس شرکت شهرک های صنعتی مازندران و مسؤولان شهرستانی با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد تومانی به زمین زده شد.

به گفته میرزایی، کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی میانکاله بهشهر به همت و تلاش  چند مرغدار شرق مازندران و با  هدف تولید خوراک طیور با تولید سالیانه ۴۲ میلیون تن کلنگ زنی شد تا با راه اندازی آن  در این بخش به توانمندی لازم برسیم.

میرزایی با اشاره به پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان بهشهر در هفته دولت افزود: علاوه بر افتتاح مرکز ناباروری و سرطان شناسی در بیمارستان  الانبیا بهشهر، مرکز و آموزشگاه بهورزی، خانه بهداشت روستای امیرآباد ، پایگاه شماره ۲ خلیل شهر و خانه سلامت روستای پابند بهشهر با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در هفته دولت امسال ۴۷ طرح با اعتبار ۳۹۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف عمرانی  خدماتی،  اشتغال زایی و اقتصادی، کشاورزی، بنیاد مسکن و  خانه محرومان و... به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته میرزایی،در کنار برنامه‌های عمرانی و افتتاح‌ پروژه‌ها، دیدار با امام‌جمعه و خانواده شهدا،  گلباران مزار شهدا، نشست های بصیرتی، تجلیل از کارمندان نمونه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری یادواره شهدا و.. از  برنامه های فرهنگی هفته دولت در بهشهر است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه