افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۴ پروژه با اعتبار ۹۶۵ میلیارد تومانی در آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: صبح امروز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان آغاز عملیات اجرایی و همچنین افتتاح تعداد ۱۱۴ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۹۶۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰۳ به صورت متمرکز انجام شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از آزادشهر، سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر صبح امروز در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت در محل ساتتمان اداره گاز نوده خاندوز اظهار کرد: در دولت سیزدهم زمینه و شرایط لازم برای خدمتگزاری به مردم فراهم بوده و می بایست مسئولان با خدمت صادقانه خود قدردان این فرصت باشند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت تعداد ۱۱۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۹۶۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰۳ نفر در شهرستان آزادشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن اغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان اداره گاز و پست امدادی نوده خاندوز، افتتاح دو دوربرگردان با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در مسیر آزادشهر به شهر نوده خاندوز، مقاوم سازی تعداد ۸۶ واحد روستایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تجهیز ۱۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی به آبیاری تحت فشار با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث مخزن آب ۱۰۰ هزار مترمکعبی در روستای نظرچاقلی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، راه اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و ۳۴ طرح عمرانی در دهیاریهای روستاهای سطح شهرستان از جمله پروژه‌ای شاخص شهرستان است.

وی ادامه داد: در این هفته بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی اجتماعی شاخص در سطح شهرستان برگزار می شود که هفت شب در هفت مسجد، یادواره شهدای کارمند و ورزشکار، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و غیره از جمله برنامه های شاخص در هفته دولت است.

کریمی گفت: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان بوده و دولت سیزدهم با استفاده از نیروهای انقلابی جوان و اقدامات تحول آفرین، اتفاقات خوبی را در کشور در یکسال گذشته رقم زده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه