زهره حمیدی: امام حسین (ع) تمام آرزوهای مرا برآورده کرد+فیلم

پنجمین قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» با حضور زهره حمیدی پیشکسوت سینما و تلویزیون از شبکه دو سیما پخش شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، پنجمین قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» با حضور زهره حمیدی پیشکسوت سینما و تلویزیون از شبکه دو سیما پخش شد. مهمانان این برنامه در خصوص ارادت خود به سیدالشهدا (ع) به گفتگو می‌پردازند و روایت خود از توسل به امام حسین (ع)، خاطرات مختلف ایام عزاداری، راهپیمایی اربعین و ... را بیان می‌کنند.

زهره حمیدی پیشکسوت سینما و تلویزیون در قسمت پنجم «نشان ارادت» با اشاره به خاطراتی از حاجت گرفتن از فرهنگ غذای نذری در ایام عزاداری سیدالشهداء (ع) گفت: برای کمک به تهیه غذای نذری در همسایگی منزل خود رفته بودم که صاحب این نذر معتقد بود هر کس اینجا هر حاجتی از امام حسین (ع) طلب کرده، برآورده شده است. من همانجا نذر کردم که امام حسین (ع) به من پسر بدهد. همان زمان در کرمان زندگی می‌کردم و در آن شهر غریب بودم. از امام حسین (ع) خواستم که تا سال بعد مرا از شهر غریب نجات بدهد و خانه دار کند.

وی در ادامه عنوان کرد: سال بعد امام حسین (ع) هر سه آرزوی مرا برآورده کرد. به‌جای یک پسر دو قلو پسردار شدم، هم به شهر خودم برگشتم و هم خانه خریدیم.

 

 

در سری جدید برنامه، علاوه بر چهره‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و ... مردم معمولی هم حضور دارند. همچنین بخشی از برنامه به معرفی آئین‌ها و مناسک عزاداری اقوام مختلف کشورمان اختصاص دارد.

«نشان ارادت» حوالی ساعت ۱۷:۱۵روی آنتن شبکه دو می‌رود و حوالی ساعت 24 همان روز تکرار آن پخش می‌شود. پخش سری چهارم «نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی، اجرای حسین متولیان و کارگردانی محمد علی بای از شنبه 29 مرداد در شبکه دو شروع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه