سردار رزمجو: نشاط کاری برای کارمندان ادارات تقویت شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: ایجاد نشاط کاری و جلب رضایت ارباب رجوع بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی اظهار داشت: ایجاد نشاط کاری و جلب رضایت ارباب رجوع بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

وی تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر خدمات خالصانه و صادقانه‌ای را در مدت کوتاه خدمت‌رسانی خود به منصه ظهور گذاشتند و امروز دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران با هر سلیقه و توانی دارای رسالت انجام خدمت خالصانه و بی منت به بندگان خدا در جامعه اسلامی هستند.

فرمانده سپاه استان بوشهر به اقدامات هفته دولت در این استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه هفته دولت در استان بوشهر با افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف به صورت روزانه همراه است که واقعاً با وجود مشکلات مالی که وجود دارد کارهای اساسی و خوبی با هزینه‌های هنگفت به تناسب موقعیت‌هایی که در استان داریم در حال انجام است.

عضو شورای اداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که امروز استان بوشهر از نعمات خدادادی درآمدزا در استان و مدیران تلاش‌گری برخوردار است که با توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار دارد با تفکر و روحیه جهادی و منش بسیجی در عرصه‌های مختلف مشغول خدمات‌رسانی به جامعه هستند.


این مقام مسؤول، مدیران و کارمندان را یکی از وفادارترین اقشار به انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیران کل و کارمندان عزیز بسیجی بر اهداف اداره خود استوار و ثابت قدم هستند و برای رسیدن به هدف خدمت‌رسانی به مردم، با اراده آهنین، عزم راسخ و ایمان عمیق خود با انجام تلاش خالصانه و صادقانه به استقبال خدمت به نظام، جامعه و مردم می‌روند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در ادامه به ویژگی‌های مهم در ارتقای شخصی و سازمانی یک کارمند اشاره و اظهار کرد: اگر سه عنصر ایمان و تقوا، بصیرت انقلابی و اخلاص و عمل با هم در یک مدیر و کارمند وجود داشته باشد باعث ارتقای عملکرد و کارایی شخصی و سازمانی وی می‌شود.


سردار رزمجو جلب رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: درست است که در مدیریت امکان کسب صد در صد رضایت وجود ندارد اما اگر در هر اداره و سازمانی حداقل بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رضایتمندی وجود داشته باشد آن اداره و سازمان در انجام وظایف خود موفق است.

وی تصریح کرد: ایجاد نشاط کاری، امیدآفرینی نسبت به آینده انقلاب اسلامی و جلب رضایت ارباب رجوع سه ویژگی مهمی هستند که لازم است بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود تا جامعه و استان بانشاطی داشته باشیم به طوری که با توجه به توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که در استان وجود دارد بتوان کارهای بزرگتری را در استان شروع و پیگیری کرد.

رزمجو در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خطاب به مدیران و کارمندان گفت: داشتن روحیه انعطاف‌پذیری و عدم سخت‌گیری‌های بی‌مورد نسبت به همدیگر باعث تقویت روحیه کاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه