افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان

دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: خانه خلاق و نوآوری دانشگاه با هدف جذب، پذیرش و اجرای طرح های نو و خلاقانه در حوزه های مرتبط با صنایع خلاق از بین دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زاهدان. غلامرضا رضایی ظهر امروز در آیین افتتاح خانه خلاق و نوآوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری اظهار کرد: خانه خلاق و نوآوری دانشگاه با هدف جذب، پذیرش و اجرای طرح های نو و خلاقانه در حوزه های مرتبط با صنایع خلاق از بین دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در فضای اختصاص یافته از محیط این دانشگاه با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری و ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱ راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: این مجموعه به گونه ای طراحی شده تا تیم ها و هسته مستقر بتوانند در محیط هم افزار گرد ایند و در راستای طرح خود تلاش نمایند. 

وی ادامه داد: در راستای فراهم نمودن تردد ارباب رجوع و رضایت صاحبان طرح امکان تردد عامه مردم به این مرکز نیز فراهم شده است.

رضایی بیان کرد: این خانه خلاق با وجود گذشت مدت زمان کوتاه از زمان بهره برداری توانسته ۷ شرکت و ۶ تیم را جذب و در راستای تجاری سازی طرح های آنها اقدام نماید.

انتهای پیام/3139
 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه