نبود پلاژ بانوان در قشم، بدحجابی‌ها را دامن زده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم گفت: نبود زیرساخت‌‎های مناسب برای بانوان از جمله پلاژ، بدحجابی‌ها را در این شهرستان دامن‌زده است.

حجت الاسلام حسن سالمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم در گفت‌‎وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در قشم بیان داشت: نبود زیرساخت‌ها خصوصا در بحث ورزش، باعث شده بانوان مجبور باشند در فضای عمومی به ورزش بپردازند که همین موضوع، مشکلاتی را برای ایشان و برخی دغدغه‌مندان فرهنگی از جمله امام جمعه محترم شهرستان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضاهای مجزا برای ورزش بانوان می تواند خیل بیشتری از علاقمندان به ورزش را به خود جذب کند، افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی یا مسقف می‌تواند امنیت بانوان را تضمین و از کیان خانواده و اسلام نیز دفاع کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر شهرستان قشم ادامه داد: هم‌اکنون شاهد برخی هنجارشکنی‌ها از سوی برخی افراد در شهر هستیم که ابتدا می‌بایست با اقدامات جایگزین و ایجاد بستری امن و مطلوب برای ایشان به نیازهای آنان پاسخ دهیم و در مرحله بعدی ایشان را به سمت استفاده از این امکانات رهنمون سازیم.

وی از مسئولین اجرایی شهرستان درخواست کرد: با توجه به وجود سواحل طولانی و دسترسی به آب دریا، و آب و هوای گرم و مرطوب قشم، نسبت به تسریع در اجرای پروژه پلاژ بانوان قشم اقدام کنند.

شهرستان قشم در جنوب استان هرمزگان دارای 1500 کیلومتر مربع مساحت از جزایر قشم، هنگام و لارک تشکیل شده است.

انتهای پیام/88074

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه