بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای «مهرآباد» رودهن

مدرسه خیرساز روستای «مهرآباد» بخش رودهن در ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از دماوند، دبیرستان خیرساز دخترانه مهرآفرین روستای مهرآباد بخش رودهن بعد از ظهر امروز در ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری شد.

در این مراسم، استاندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امام حمعه رودهن، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و جمعی از مدیران، معتمدان محلی، فرهنگیان و دانش‌آموزان حضور داشتند.

دبیرستان دخترانه مهر آفرین روستای مهرآباد به میزان ۱۳ میلیارد تومان از محل خیری و پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره‌کل نوسازی مدارس در مساحت یک‌هزار و ۶۸۰ متر مربع جهت کاهش تراکم جمعیت دانش‌آموزی در بخش رودهن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در افتتاحیه این مدرسه اظهار کرد: در مجموعه آموزش و پرورش دو بال مهم نیروی انسانی و فضای آموزشی وجود دارد و سهم عمده‌ای از احداث فضای آموزشی توسط خیران انجام می‌شود.

وی افزود: امروز بخشی از پروژه‌های ساخت مدارس به طور کامل توسط خیرین یا مشارکتی با آنان اجرا می‌شود و فضای آموزشی وجود ندارد که رنگ و بویی از خیرین نداشته باشد و از زحمات و تلاش آنان قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مدرسه جدید روستای مهرآباد هم با تلاش و همت خیران احداث شده و بخش اعظمی از مشکلات سرانه آموزشی در بخش رودهن برطرف خواهد شد و مطمئنا سال‌های سال هر تعداد دانش‌آموز که در این مدرسه تحصیل کنند، ثواب آن به خیر می‌رسد.

بهرامی ادامه داد: امیدواریم با همت مجمع خیران مدرسه‌ساز و مساعدت استاندار تهران شرایطی فراهم شود که دیگر دغدغه‌ای برای کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم.

محسن منصوری، استاندار تهران به منظور افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در سفر نیم‌روزی به دماوند سفر کرده و با استقبال مسئولان وارد این شهرستان شد.

افتتاح مدرسه خیر ساز در روستای مهرآباد، افتتاح کشتارگاه صنعتی شرکت مرغ نمونه پارس در جاده مرا، افتتاح شرکت دانش بنیان فرساد صنعت البرز، بهره برداری پست ۶۳۲۰ فاز یک شهرک صنعتی دماوند۲، افتتاح شرکت ایساتیس سازه و افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سیب از برنامه‌های سفر استاندار تهران در دماوند است.

همچنین منصوری در پایان سفر خود در یادواره ۱۳ شهید گلگون کفن ادارات شهرستان دماوند همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع دماوند حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه